ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Препоръчват на общината пътища без светофари
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:35 / 27.04.2010Коментари (12)3198
© Plovdiv24.bg
Пътният възел Модър-Царевец и подлезът на бул. "Марица - Юг" до Водната палата са най-важните големи инфраструктурни проекти, около които градската управа трябва да се съсредоточи догодина. Около това мнение се обедини консултативният съвет към кмета, който трябваше да се произнесе по програмата на общината за тази и следващата година, на днешното си заседание, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

"Ако стане час по-скоро, подлезът Модър-Царевец не само пряко ще свърже районите "Южен" и "Западен", но ще повлече след себе си по-бързото разширение на "Пещерско шосе", булевард "Александър Стамболийски", а оттам-насетне и продължението на средния ринг чрез прехвърляне по "Кукленско шосе" към "Тракия". С 11% ще се облекчи движението само в района на Сточна гара", отбеляза секретарят на съвета Христо Лазаров.

Според директора на ОД МВР Тодор Чонов, абсолютно наложително е и бързото строителство на пробива при Водната палата. Това би допринесло за оформянето на един вътрешен ринг в центъра, който при разширението на крайречните булеварди да осигури достатъчен брой паркоместа.

"Време е да се помисли за изграждането на многоетажни паркинги. В момента за паркоместа се използват зелените площи, които и без това не са много", изказа мнение районният прокурор Гергана Мутафова.

На отправените похвали от някои членове на консултативния съвет за добре свършената работа по "Руски" и "Победа" репликира шефът на търговско-промишлената палата Добрина Проданова: "Няма да имаме модерна пътна инфраструктура, докато продължаваме да правим кръстовища и колелета. Тези практики в развитите страни по света са отдавна забравени. Вместо светофар на "Победа", кръстовището с "Никола Мушанов" можеше да бъде надскочено с пътно съоръжение." Тя препоръча на директора на капиталното строителство инж. Тошо Пашов, който докладва за намеренията на общината, в следващите проекти светофарите да бъдат забравени.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Сичко хубаво но може ли да задам един въпрос... за къф уй пешеходните сфетофари на источен бият червено без никой да ги натиска същата работа е със светофара като се пускаш от моста на васил априлов към България
+3
 
 
Магистрален тип булеварди са оправдани само по входно-изходните артерии и по част от основните вътрешни оси, т.нар. тангенти или обходни пътища. Докато стигнем до там обаче имаме още много хляб да ядем и чай да пием като град. Ние основните улици не можем да поддържаме в приличен вид, камо ли да строим нови, камо ли пък да строим нови пътни съоръжения или пък да опазим малките улички от безобразни разкопавания и погроми. Сега съществуващите улици и булеварди имат още огромен резерв, могат да се използват много по-пълноценно със система за следене и управление на трафика, изграждане на ленти и инсталиране на секционни светофари за ляв завой, джобове за паркиране и кофи за боклук и т.н. далеч по-евтини и достъпни мерки от кръстовища на две нива.
+3
 
 
Не се заблуждавайте, че светофарите са по-удачният метод за регулиране на движението от кръстовищата с кръгово. Кръговото пропуска така, че по-натоварената посока не се задържа без да има движение в другата посока. По принцип, когато намаляш скоростта при навлизане в кръгово се намалява и рискът за катастрофи. И не на последно място: една светофарна уредба струва ГОДИШНО около 80 000 лв за ток и подръжка, докато едно кръгово излиза 20 000 лв да се направи и нищо повече (+ някое цвете за красота). В Париж, а и не само там, движението се регулира по този начин без да има катастрофи и излишни разходи. Този път не са сбъркали общинарите. Не ги корете и когато постъпват правилно, че не е много често явление. ;))
+4
 
 
Няма да имаме модерна пътна инфраструктура, докато продължаваме да правим кръстовища и кръгови." за жалост в голяма община не могат да си надскочат нивото и да проумеят тая простичка истина. само вижте с колко са се увеличили светофарите и кръговите в града последните години и ви стане ясно колко им е акъла на градоначалниците ни. булевард "източен" стана с един светофар повече след ремонта.същия можеше да е с един светофар по малко ако бяха направил две пешеходни тръби. булевард "България" ще си остане със същия брой тапи по цялото трасе и след десетгодишния ремонт който се очертава. в цялата "тракия" движението тотално се затапи с новата схема на движение, тоест падна средната скорост на движение в квартала. готови трилентови булеварди бяха пренебрегнати и включени в тъпата схема на кръговите. сега десет коли чакат една която се върти в кръговото. на всичкото отгоре около самите кръгови няма никаква видимост заради чудесната, но не на място зелена растителност. може да станахме повече европейци с тия кръгови в "тракия ", но който и европеец да дойде ще ни се чуди защо сме намалили средната разрешена скорост за движение в района при условие че същата е напълно възможна. при наличие на толкова по належащи и блокирани кръстовища в града да се мисли, че подлез при моста на панаира ще отпуши трафика е пълна дивотия. разширение на УЛИЦА "марица" север и юг не е възможно просто ще се козметират. точно улици, те никога не са били и няма да станат булеварди. има нещо тотално сбъркано в мисленето на всички в тая голяма община отговарящи по транспортната схема на пловдив.просто са зле хората там , и никакви обиколки по тулуза и останалата европа няма да им оправят мисленето. иска се нови хора, млади с ум и образование.хора, които да не повтарят всеизвестната максима " пари няма", а да ги търсят сред европроекти , държава и собствени средства. в противен случай след няколко години пловдив ще изпадне в транспортен колапс, пред който сегашното дередже ще ни се струва приказка. умишлено не споменавам кат и паяците защото в една модерна инфраструктура, те не са фактор.
+6
 
 
Г-жа Проданова нещо не е в час.За сфетофарите е права,но за "колелетата!!!"-не е така.В големите градове кръговите движения се използват масово.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Серия от трусове в Турция
Парламентарни избори 2024
Световна черна хроника
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: