Полезно за потребителите на административни услуги на МВР Пловдив

Автор: Васил Динев
Коментари (0)
14:12 / 02.09.2019
2927
С оглед улесняване на гражданите, ползващи административни услуги на ОДМВР – Пловдив, предоставяме актуална информация за състоянието на административното обслужване в сектор “Пътна полиция" на ул. “Напредък" № 2, в сектор “Български документи за самоличност" на ул. “Волга" № 70 и звената за български документи в тринадесетте районни управления. 

По линия на “Пътна полиция": 

Тази сутрин на пункта за идентификация е имало 10 автомобила за регистриране. За издаване или подмяна на СУМПС са изчаквали 15 души, а други 20 са били на гишетата за промяна на собственост на МПС. 

В последния работен ден миналата седмица общо са били обслужени 719 граждани, от които 187 са представили автомобилите си през каналите за идентификация на МПС, 146 са били за промяна на собственост по документи, 64 – за прекратяване на регистрация на МПС. 

Близо 300 граждани са посетили сектора за услуги по издаване или подмяна на СУМПС или за връчване на наказателни постановления, 30 са били за други административни услуги /издаване на удостоверителни документи, получаване на протоколи за ПТП, внасяне на проекти за съгласуване на организация на движението/. 

По линия на “Български документи за самоличност": 

Тази сутрин в сградата на сектора БДС на ул. “Волга" № 70 за подаване или получаване на документи е имало 40 души. Около 15 души са били пред гишетата на шестте районни управления в Пловдив, 5 са били в РУ – Асеновград, 10 – в РУ – Карлово. 

В петък общо са били обслужени 1257 граждани. От тях 281 – в сектор БДС, 139 – в Първо РУ, 189 – във Второ РУ, по 184 – в Трето и Четвърто РУ, 120 – в Пето РУ и 95 – в Шесто РУ. В паспортната служба на РУ – Асеновград са били 143 души, 97 – в РУ – Карлово, 21 – в РУ – Първомай, 29 – в РУ – Раковски, 51 – в РУ – Стамболийски и по 23 – в РУ – Труд и РУ – Хисаря. 

Припомняме, че продължава да е в сила мярката за облекчаване на режима за издаване на лични документи и българските граждани с постоянен адрес на територията на област Пловдив могат да подават заявления за издаване на лична карта и/или  паспорт за обикновена услуга (до 30 дни) във всяко едно звено “Български документи за самоличност" на областната дирекция на МВР. Службите се намират в шестте районни управления в Пловдив и районните управления в Асеновград, Карлово, Първомай, Раковски, Стамболийски, Труд и Хисаря.

Със същия срок там могат да бъдат подмени и свидетелства за правоуправление на МПС, на които изтича валидността, а в останалите случаи – в сградата на сектор “Пътна полиция" на ул. “Напредък" № 2. В шестте районни управления в Пловдив е въведена и бърза услуга  /до 3 работни дни/ за издаване на лични карти и паспорти, а в сектор “Български документи за самоличност" на ул. “Волга" № 70 продължават да се приемат и експресни документи /до 8 работни часа/. 

Мярката има за цел да облекчи по-натоварените звена “Български документи за самоличност" и същевременно да допринесе за удобството на гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор на предпочитано от тях звено, различно от това по постоянния им адрес. 

Готовите лични документи се получават в същото звено БДС на ОДМВР – Пловдив, където е подадено заявлението.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Наситена с позитивни емоции атмосфера в Пловдив
"Бий чорбата по главата" ехтя по Главната на Пловдив
Почерня от полиция край булевард "Източен" в Пловдив
Дама: Тези двамата май си мериха инструментите - на кого е по-мал...
Последна информация за разпространението на коклюш в Пловдив и ре...
БСП Пловдив: Социализмът означава безплатно образование и здравео...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).