Пловдивчанка: Неадекватно е в този град да нямаме актуални разписания за гарите онлайн!
Случвало ли ви се да ви се наложи да пътувате с междуградски автобус? Например до София или в случая Хисаря. Избирате автобуса, като по-екологичен, а и за собствения джоб икономичен, вариант. Преглеждате предварително онлайн разписанието на опериращите с Автогара "Юг", фирми и избирате удобния за вас час. В съответния ден отговорно отивате 40 минути по-рано, за да закупите своя билет, когато от касата ви казват, че такива превозвачи не съществуват от 10 години и че автобуса ви няма да е след 40 минути, а след час и 40.
Оказва се, че онлайн разписанието не е актуализирано. Тогава касиерката любезно ви посочва листчето с актуалния график лепнато на стъклото ѝ.
Нещо такова се е случило и с нашата читателка, която изпрати сигнал до Plovdiv24.bg за неактуални разписания по сайтовете за автобусите Пловдив-Хисаря и Хисаря-Пловдив, а за и невъзможността да се свържеш с Автогара "Юг" при необходимост.
"От дълги години преди да взема автобус се консултирам с разписанието онлайн и тъй като то не се актуализира, а и има много варианти се налага да потвърждавам часа и чрез позвъняване на телефона на Автогара "Юг" . А днес цял ден никой не вдигна този телефон. Случвало ми се е да чакам с часове именно поради неточната информация. Недопустимо е нещо толкова елементарно за осъществяване да не бъде направено години години наред".
Пловдивчанка твърди, че информацията в фирмата "Хеброс Бус" АД също не била актуална за съответната дестинация и моли за актуализация на графика в посочените в галерията ни сайтове.
Гражданката засяга и проблема с липсата на единен сайт на автогарата, като в интернет, съществуват доста други, но повечето неактуални. Щом един пловдивчанин е затруднен да разбере графика на автобусите, как се очаква да се оправи някой чуждестранен турист, бързащ за софийското летище?