Пловдивчанин поиска да изтегли определена сума в евро, отказаха му

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
20:08 / 22.07.2023
24705
Читател се свърза с  редакционния телефон на Plovdiv24.bg, за да подаде сигнал за ощетяваща според него практика при изплащане на пари в клон на Western Union.

Мъжът твърди, че е искал да изтегли определена сума в евро от клон на компанията в близост до центъра на Пловдив.

Служителите там му отвърнали, че първо сумата трябва да му бъде дадена в левове, а след това да се прехвърлят в евро или в друга валута. Той е изразил неодобрението си от тази ситуация и си е тръгнал от офиса.

Екипът на Plovdiv24.bg потърси Western Union и те ни увериха, че преводите задължително се изплащат в левове. Това е политика на компанията, с която потребителите са запознати, казаха оттам.

Виж коментарите (2)
Още новини от Новини от Пловдив:
Положението с градския транспорт в Пловдив е критично
Пловдивчанин: Добре че жена ми издърпа детето!
Цвета Караянчева в община "Родопи": Имаме амбиция за открито упра...
Загадка от "Кючука": Кой е с предимство?
Чудесни новини за детето, малтретирано в Пловдив: Добре е и ходи ...
Наглостта на тарикатите в Пловдив няма край


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).