"
За пореден път днес станах свидетел на хаоса, който цари в Градския транспорт в Пловдив. На 28.05.(събота), когато беше официален работен ден, в 8.30 ч. сутринта чаках рейс на бул."Македония" (до кметство"Южен"). На спирката имаше над 30 човека. Всички успяхме да се натъпчем в рейс №27, а на следващата спирка ни чакаха още поне 20 човека, които нямаше как да се качат. Пълен хаос настана и когато кондукторката трябваше да съобщава на всички през 2 минути, че днес въпросната линия не отива до Гробищата", пише на редакционната поща на
Plovdiv24.bg наш читател.
Писмото на възмутеният гражданин продължава така:
"Оказа се също, че автобус №1 е с празнично разписание. Аз искам да попитам: откъде накъде? Нали днес е
работен и учебен ден? Нали трудещите се хора и учениците разчитат на Градския транспорт? И още нещо - как може да няма никъде информация за това коя линия кога ще е с делнично и кога с празнично разписание? Не е ли редно всички линии да се движат нормално в такива дни като днешния?"
Според читателят ни обаче, това не е прецедент.
"В последните няколко месеца това се повтаря и повтаря. Ясно че, всеки се опитва да прави икономии, но не е редно да е за сметка на гражданите, които съвестно си плащат и билетчетата, и картите. Мисля, че е крайно време шефовете на фирмите, отговарящи за транспорта в Пловдив, да се стегнат и да вземат мерки за по-добро и качествено обслужване", завършва писмото.
Plovdiv24.bg припомня, че на 27.05.
публикувахме материал за работното време на градския транспорт, в който
Никола Янакиев, директор на ОП "Организация и контрол на транспорта" в Община Пловдив казва: "Утре повечето автобуси в града ще се движат по празнично разписание. Изключение от това са колите, които се движат по линии 17, 22, 18 и 27. Това е така, тъй като за тези места няма алтернативен транспорт."