Още двама топ лектори се присъединяват към ФАРА 2018 в Пловдив

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
12:52 / 22.05.2018
2176
Започвайки като фестивал на оспорвано състезание на креативни идеи и рекламни кампании, ФАРА’18 се превръща и в годишен обучителен семинар като за трета поредна година организира лекционен панел, воден от международни специалисти в сферата на комуникациите, рекламата и бизнеса. Темата тази година е "Креативност и ефективност“, a в програмата са включени лекции, панелни дискусии и уъркшопи, водени от авторитетни имена с богат практически опит и международни фестивални награди. Обявените към момента имена са Пол Арнолд, Стийв Хенри, Ричард Мълъндър и Гурдийп Пури, а организаторите представят още участието на Леван Лепсверидзе и Катаржина Драгович. Акредитации за присъствие на фестивала се заявяват до 5 юни  на сайта www.fara.bg.

Катажина Драгович изминава пътя от копирайтър до творчески директор, с богат практически опит в агенции като DMB & B, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, EURO RSCG. Носителка  е на множество престижни награди от рекламни фестивали, сред които Clio, Epica, Kreatura, Effie, Złote Orły. Била е участник в журито на New York Festivals, Kreatura, Golden Eagles, KTR, POPAi, Kodak Film Festival, а в момента Катаржина е посланик на Golden Drum International Festival of Creativity. Редовно публикува статии в специализирани издания като New Moment, Magazine For Art And Advertising, Impact, Pro-Creation, Brief, Media & Marketing. Съавтор е на книгата Directing of TV commercials, основател на Szkola Mistrzow Reklamy (Advertising Masters School) и е преподавала в Miami Ad School Warsaw, Minneapolis College of Art and Design, Lodz Film School, Warsaw University, Warsaw School of Economics.

Пет години след създаването на грузинската агенция Leavingstone, компанията вече е утвърдено име в рекламната индустрия в черноморския регион. За този кратък период от време, Леван Лепсверидзе, криейтив директор и съосновател на агенцията, заедно със своите колеги и партньори, печелят над 100 награди от международни рекламни фестивали, включително два поредни бронзови лъва във фестивала Cannes Lions и престижни отличия като Eurobest, London International Award, ADCE, Epica, Golden Drum, Golden Hammer, KIAF Grand Prix, Ad Black Sea Grand Prix. Леван съвместява творческите си ангажименти с консултантски услуги в областта на маркетинга, подпомагайки малки фирми в Грузия.

Фестивалът ФАРА за поредна година ще събере на едно място креативни комуникационни агенции, успели бизнес лидери и вдъхновяващи международни специалисти от бранша. Събитието ще се проведе в град Пловдив - център на културата и изкуството в България, между 7 и 9 юни. 

ФАРА

Целта на фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000-та година насам от Българската асоциация на комуникационните агенции. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.

Фестивалът ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и  реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 година. Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 различни категории в разделите: "Аудио-визуални форми и копирайтинг“, "Художествено оформление и дизайн“, "Дигитални форми и креативно използване на медиа“, "Кампании“.

БАКА

Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация, която да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Проверяват изба "Дядо Пламен" за фалшив алкохол
Свържете се с най-добрите професионалисти в Пловдив - Представяме...
Починала е пловдивчанката, чиято история разчувства мнозина
Млада двойка не хареса живота в Пловдив, осъществиха мечтата си з...
5 места в Пловдив без вода
1/4 от "Рогошко шосе" е почти готова, за повече няма пари


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).