Куриерска фирма буквално се изгаври с пловдивчанин

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (10)
15:21 / 01.12.2023
33162
Пловдивският илюзионист Васил Василев изпрати до редакцията на Plovdiv24.bg сигнал и изказа възмущението си от некоректното отношение на една от куриерските фирми в града.

Публикуваме целия сигнал без редакторска намеса:

"Здравейте!

На 13.11.2023 имах за получаване пратка от онлайн магазин, която ми бе доставена с куриерска фирма “Sameday" до един от автоматизираните им офиси с шкафчета за доставка, по-известни като “EasyBox".

Пратката беше с наложен платеж 49.99 лева, като плащането следваше да се извърши посредством дебитна/кредитна карта на ПОС терминала на тяхното устройство заредено с пратки за получаване. Когато въведох необходимите данни за получаването на пратката си, следваше да използвам дебитната си карта, за да извърша плащането и да се отвори клетката, от която да получа пратката си. За мое съжаление точно след като плащането мина успешно, системата на устройството блокира и се рестартира, като клетката, от която трябваше да взема пратката си, остана заключена.

Изчаках да зареди системата и отново опитах да получа пратката си, като въведох данните за получаване. За жалост машината отново изискваше сумата от 49.99 лева, макар че вече бях я платил точно преди да блокира устройството. При което реших, че няма да плащам повторно, с намерението да потърся съдействие от въпросната куриерска фирма.

Макар с доста чакане, най-накрая успях да се свържа с тях на телефонния им номер за обслужване на клиенти. От там ме увериха, че ще направят проверка за това дали са получили плащането и ако установят, че има такова плащане, пратката ще ми бъде доставена до личен адрес за тяхна сметка. Както и да очаквам обаждане по-късно на същия ден. Такова обаждане нямаше.

Реших на другия ден (14.11) отново да се свържа с тях, като тогава ми казаха, че не виждат такова плащане и ще направят допълнителна проверка, при което да очаквам да се свържат с мен след 15:30 часа на същия ден. Такова обаждане нямаше.

На по-следващия ден (15.11) реших да се свържа с тях по имейл, като прикача към имейла извлечение от банката си за въпросното плащане, както и снимков материал от блокиралото им устройство с идеята да ги улесня и да разрешим проблема възможно най-скоро. Малко по-късно в същия ден техен служител се свърза с мен по телефона, като ми каза, че са открили такова плащане и пратката ще ми бъде доставена на следващия ден (16.11). Помолих ги да ми я доставят на по-следващия ден (17.11), тъй като на предишния нямаше да бъда на адреса, при което те казаха, че няма проблем и ще бъде доставена тогава когато на мен ми е удобно - на 17.11 (петък).

Дойде въпросният ден за доставка, като вече беше станало 17:30 и такава пратка все още не ми беше доставена. Потърсих съдействие от тях по телефона, като ми казаха, че е станало някакво объркване и не знаят защо пратката не е доставена. Увериха ме, че ще се свържат с колегите им, ще направят проверка и ще ми върнат обаждане. От този момент минаха още 3-4 дни - никой не се свърза с мен. При което отново реших аз да ги потърся.

След като за пореден път се свързах с тях (на 21.11), ми казаха, че пратката няма как да ми бъде доставена, тъй като вече е върната на подател и това, което могат да направят за мен, е да ми възстановят сумата от 49.99лв. Като за това ще е необходимо да отида до банката си и да взема удостоверение за сметката си, което да им изпратя по имейл - само IBAN и данни не било достатъчно.

Отидох до банката си, взех въпросното удостоверение, изпратих им го, като в имейла направих и запитване кога да очаквам сумата да ми бъде преведена по сметката - отговора който получих беше, че ще предадат информацията на колегите си. Мина още цяла седмица - сумата още не ми е възстановена. При опит за контакт с тях ми отговарят шаблонно със съобщения от типа “Ще предадем на колегите", “Ще се свържем с Вас когато имаме повече информация" и т.н. Вече даже не ми отговарят и на имейлите.

И ето как за казус от 13-ти ноември, вече сме месец декември, като развитие все още няма. Минаха над две седмици, в които навъртях над 20 лева сметка за платения им кол център (0700), отделих от времето си да отида до банката си за удостоверение, отделих от времето си, пишейки безброй имейли и всичко това за една проверка и един банков превод от тяхна страна - неща, които обикновено стават за максимум ден-два.

Някои хора биха казали, че 50 лева не са огромна сума пари за такива романи и драми от моя страна, но си представете, че пратката ми не струваше 50 лева, а 500 лева - получавал съм и такива чрез тях. А и все пак въпросът е принципен.

Пиша това с цел да спестя подобни неприятности на хора, които имат намерение да изберат “EasyBox" като метод на доставка, когато си поръчват нещо онлайн. Сигурен съм, че има и доста хора, които ползват техните услуги и не са имали проблем, но със сигурност има и такива, с опит като моя.

Поздрави и успешен ден!"

Виж коментарите (10)
Още новини от Новини от Пловдив:
Официално: "Рогошко шосе" е отворено за движение
"Дефиле вино и гурме" започна в Пловдив
Какво да очакваме от Фестивала за улични и градски изкуства 6Fest...
Скандално! Служебната кола на зам.-кмет едва не отнесе човек на п...
РЗИ: 8 бременни се имунизираха в Пловдив, проблем с коклюша няма
Пловдивчанин: Кой умник го реши това? Не държава, а джунгла!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).