"Кауфланд" връща парите на пловдивчанка

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
16:17 / 11.12.2023
22776
"Здравейте, обръщам се към вас, за да няма повече клиенти в такава ситуация като моята. През октомври месец си закупих абсорбатор от магазин "Кауфланд" в "Изгрев".

Така читателка на Plovdiv24.bg започва сигнала си до нашата медия. И продължава:

"След като се прибрах, го пробвах, въпросният артикул не работеше. Посетих отново магазина и на информация ми казаха, че нямат практика да се пробват  ел.уреди и да връщат пари  пари за развалени уреди.

Въпросният уред беше изпратен на ремонт. След 25 дни го получихме обратно, отново без да се изпробва на място дали работи. След 10 минути се прибрах и го разопаковах, отново не работеше.

Посетих пак магазина и ми казаха, че трябва да го изпратят наново и докато не потвърди сервизът, не може да ми върнат сумата за него. Две седмици по-късно ни върнаха отново уреда, който след поставянето работеше 20 минути.

Днес постех отново "Кауфланд" и помолих най-учтиво да ми върнат парите и да приключим случая. От тяхна страна имаше отказ да върнат парите и отново трябва да чакаме 1 месец, за да го върнат от сервиза. Благодаря предварително!".

Репортер се свърза с представител на магазина, откъдето заявиха, че веднага ще съдействат и ще върнат парите на жената.

Виж коментарите (2)
Още новини от Новини от Пловдив:
Римска митница на Източната порта в Пловдив
Опасната борова процесионка превзема райони край Пловдив
Пловдивска пекарна попадна в черния списък на НАП
Петима задържани при спецакции срещу наркоразпространението в Пло...
Сигнал: През това кръстовище се минава на магия
С ограждения затварят Гребната база, достъп ще имат малцина


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).