ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
36796 1453 (3.9%) 30974 423 686 18 194 (4.3%) 398 151 194 795 559 4 174 616 (2.1%) 176 746 109
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Готов е одитният доклад за Околовръстното на Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:50 / 07.06.2021Коментари (5)7879
© Plovdiv24.bg
Институтът за пътна безопасност е изготвил одитен доклад за извършената инспекция на околовръстното шосе на Пловдив през май тази година. На 31.05.2021 г. докладът е изпратен до министъра на регионалното развитие и благоустройството Виолета Комитова. От Института пишат в съобщение до медиите, че въпреки констатираните дефицити, които застрашават живота и здравето на всички участници в движението по инспектирания участък, реакция от страна на министъра и поверената й АПИ няма.

В доклада се отбелязва, че не са изпълнени водоотводни канавки. При извършената инспекция на новоремонтирания участък се е установило, че вертикалната сигнализация с пътни знаци с много редки изключения е старата, от времето преди ремонта. И за други нередности се пише в доклада.

В заключение на одитния доклад се констатира, че подобрената пътна настилка позволява движение с високи скорости и дори значително над разрешените. Същевременно на определени места липсват пътни знаци за ограничение на скоростта или забрани за изпреварването.

От Агенция пътна инфраструктура (АПИ), следва да вземат мерки за въвеждани постоянна организация на движението, при която пътната безопасност да е осигурена в необходимата степен. 

Според доклада в зоните на кръстовища могат да се разположат елементи за редуциране на скоростта. Контролът на скоростта може да се осъществява с разполагане на камери на възлови места от пътя. Пътната безопасност може да се подобри чувствително с изграждане на осветление на възлови кръстовища.

Като последно заключение е отбелязано, че път II-86 като обходен път на гр. Пловдив обслужва транзитно, в голям процент "товарно движение". Същевременно района е селскостопански, а така също е изградена и индустриална зона. В тази част на околовръстния път на Пловдив няма автобусни линии и достъпът е изключително с автомобили. Това предполага наличие на значително местно, локално движение. 

Преплитане на транзитното и локалното движение може само да е предпоставка за завишена аварийност. Наложително е отделяне на локалното движение в локални платна и регламентирано навлизане, пресичане на път II-86 на правилно сигнализирани с пътни знаци и хоризонтална маркировка пътни кръстовище. Неправилно формираните входове и изходи следва да бъдат редуцирани.


Още по темата: общо новини по темата: 298
23.07.2021 »
20.07.2021 »
20.07.2021 »
19.07.2021 »
16.07.2021 »
14.07.2021 »
предишна страница [ 1/50 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
-1
 
 
Значи пътят бил толкоз хубав сега, че позволявало по-бърза скорост и за това били стари знаците....ццц баси одита, честно!!! Ама хейт да става. С една дума на бай ти ганя трябва да му се сложи ограничение щото той дига 200 на тоз черен и убав асфалт! Абе БАЦЕ ли го е правил този път или некой друг? Много убав е, за да е негов? Видиш ли, ако се осветяли кръстовищата щяло да бъде по-безопасно, айде бе верно ли? Ами ако бяха добавили, че ако целият път е осветен ще е ОЩЕ ОЩЕ ОЩЕ по-безопастно? Пък ако е трилентова магистрала с мантинела посредата ще е още по-безопасна....ама асфалт по тия ширини не се яде! От така предаден доклада, всичко са едни голи препоръки и не става ясно въобще дали има някакво нарушение с изключение може би на нереализианите водоотводни канавки, които сами по себе си воъбще не е ясно дали са били в проекта (дали са включени по заданието и дали са задължителни по стандарт на такъв вид път, и въобще дали има място за тях, щото преди ги нямаше!!!). Препоръки, които оскъпяват доста и направата и поддръжката му...супер по-безопасно би било, ама както казахме хората от тез обищини, които го ползват интензивно не ядяли асфалт....та ТОЛКОЗ!...И между другото ще ви питам аз ако вземат да изпълнят последната препоръка за "Неправилно формираните входове и изходи следва да бъдат редуцирани." как ще квичите на умряло половината хейтъри....
Нищо не пишете - днес в Пловдив, в спортната зала има волейболен мач за суперкупата на България.
на 07.06.2021 г.
+1
 
 
Нищо учудващо - това са на Боку ремонтите. Всичките!
+5
 
 
Сега ако сме наистина европейска държава, всеки един "инженер", участвал в ремонта на новите два участъка трябва да бъде подгонен от прокуратурата и моментално освободен от заеманата си в АПИ длъжност, защото с умишленото или неумишлено невежество са извършили обществено опасен ремонт на основно шосе! Прокуратурата трябва да разследва до най-малкия детайл дали има причинно-следствена връзка некадърния ремонт да е носи някаква вина за вече загиналите хора на новия участък! В същото време прокуратурата трябва да предприеме и строги мерки срещу БЕЗХАБЕРНОТО ЗАНЕМАРЯВАНЕ на останалата част от околовръстното шосе, в частност огромните дупки в района на Прослав, бруталните неравности в района на Метро и Джъмбо, както и окаяното състояние на надлеза над Голямоконарско. Този път, от самото му начало, до самия му край, е ОПАСЕН за ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО на гражданите, които го използват и които най-малкото са ПЛАТИЛИ ВИНЕТКИ за това! Този път е ОКОЛОВРЪСТНО ШОСЕ, чиято основна дейност би следвало да бъде облекчаване на трафика в града! Меко казано немислимо е околовръстния път на един областен град, втория по големина в България, да не бъде в землището на Общината му и да се поддържа от АПИ, както и да се иска винетка! В този ред на мисли трябва да се обърне сериозно внимание на туморните общини "Родопи" и "Марица", които не просто пречат на Пловдив, ами са вредни за целия регион!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.


Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юли 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Преасфалтират изцяло големите булеварди в Пловдив
Дублиращ отбор на ПФК Ботев
Локо в Лига на конференциите, сезон 2021/2022
Лято 2021
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кои проекти трябва да бъдат финансирани със заем?
Модър-Царевец
Бетонен мост
Нов мост над р.Марица
Кръстовище на две нива до Водната палата
Продължението на бул. "Северен“
Други
Не трябва да се тегли заем
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: