ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
ЕВН следи качеството на обслужване на касите чрез внедрен "таен клиент"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:27 / 26.09.2008Коментари (0)1199
Отчитането и фактурирането на потребената електроенергия и качеството на захранване са двата основни въпроса, които вълнуват най-силно абонатите на EVN Bulgaria, показват данните от запитванията към телефонния център на компанията. Измерването на електроенергията и индивидуалните въпроси на клиентите заемат второ място в класацията на интереса. С подобни въпроси към центъра се е обърнал всеки осми клиент, който се е свързал с центъра за десетте месеца от неговата работа.

Компанията се стреми към съкращаване на времето за отговор на оплакване до 5 дни (при законово разрешен срок от 30 дни), както и към бърз отговор на клиентско запитване, изпратено по електронна поща - до 6 часа и скоростно приемане на обажданията - до 20-тата секунда.

EVN Bulgaria вярва, че въпросите и оплакванията на клиентите са основа за подобряване на качеството на работа и обслужване, поради което при извършване на проверката се обръща особено внимание. Текущо в центъра за връзка с клиентите се правят изследвания на основните въпроси и най-често срещаните теми.

В момента в дружеството тече регулярното изследване на качеството на обслужването чрез "таен клиент", а в пролетта на 2009 година, в рамките на "Изследване на клиентската удовлетвореност" EVN Bulgaria ще се обърне активно с въпроси към своите клиенти. Това са част от пакета мерки, с които Дружеството се стреми да открие местата, в които организацията има нужда от подобрение на работата си и повишаване на качеството на обслужване, което е сред основните стремежи на EVN Bulgaria. Затова компанията организира и регулярни курсове и обучение за повишаване на квалификацията на служителите си.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
"Голямоконарско шосе"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Електрически тротинетки в Пловдив
Ботев в Лига Европа, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: