Читател: Година и половина инкасатор на ВиК не е засичал показанията на водомера ни
Семейство от кв. "Коматево" сигнализира Plovdiv24.bg, че инкасатор на ВиК не е обикалял района си година и половина и не е нанасял данни за консумирана вода. След този дълъг период изведнъж на партидата е начислена сума от близо 90 лв., но са добавени и лихви за забавено плащане. Потърпевшите заявяват, че ситуацията не е по тяхна вина и настояват за компенсация за причинената им стресова ситуация. Ето какво написаха:
"Здравейте! Ние, живущите на адрес ул. "Георги Гешанов" в гр. Пловдив, в кв. "Коматево" искаме да изразим крайното си възмущение и недоволство от поставеното за този район от ВиК лице - Светлана Савова. Госпожата изобщо не посещава поверения си район. Не сме виждали нито инкасатор, нито бележки от него повече от година и половина.
С много мъка успяхме да намерим връзка с нея миналата година на телефон. Пращахме снимки на водомера си неколкократно всеки месец по Viber с цел да я улесним явно в нейното невършене на служебните й задължения. Получавахме отговор цитирам: "Няма" и само това. Съответно, проверявайки всеки месец сметките си чрез мобилния телефон, поща или Easypay, никога не излизаше сума за плащане.
Днес член на семейството посети пощата в кв. "Коматево", за да заплати сметката за ток и отново да провери сметка за вода дали може евентуално да се появи. И да, изненадата бе факт. Изведнъж ние имаме задължение от близо 90 лв., което е от по-предходни месеци. Явно лицето е решило изведнъж да "поработи" и нанесе някои данни в системата. За съжаление сега имаме начислени лихви за забава, която не е по наша вина и съответно сметка, която трябва да платим наведнъж?!
Защо управляващите органи в Пловдив допускат такова нагло държание на служители срещу гражданите си?!
Моля за проверка, действия срещу поставеното от ВиК лице и компенсация, за нервите и стресовите ситуации, в които сме поставени в един слънчев ден като днешния - 04.07.2022 г.".
Предадохме сигнала на ВиК - Пловдив. "Много е странно година и половина гражданите да нямат връзка с инкасатора и да не е оставяна бележка. Ще проверим случая. При подобни проблеми най-добре е гражданите да се обръщат директно към кол центъра ни, там реагират много бързо на такива казуси" - коментира инж. Антон Гълъбов от дружеството.