ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Банка обясни за неприятен казус | ||||||
| ||||||
"Проверката ни по цитирания в материала случай показа, че по кредитната карта на клиента е трябвало да бъде отразено задължение за покупка на изплащане на определени артикули от магазина на нашия партньор. В резултат на технически проблем в системата за разплащане, това задължение е било отразено два пъти. Междувременно, вследствие на изчерпване на артикулите в магазина, покупката на равни вноски в кредитния лимит не се е реализирала. След установяване на ситуацията, нашият колега на място в търговския обект е задействал незабавно процедурата за анулиране на така начислените задължения по кредитната карта на клиента. В разговор клиентът е бил информиран, че задължението ще бъде анулирано в рамките на 21 дни, тъй като това е стандартният срок в подобни ситуации - процедурно анулирането е свързано с реализацията на редица формалности и протоколи за сигурност. Все пак, в този конкретен случай, тъй като възникналият казус частично се дължи на грешка в нашата система, ние задействахме извънредна процедура, в резултат на която задължението по кредитната карта на клиента беше анулирано в изключително съкратен срок, сумата е възстановена в рамките на кредитния му лимит и той вече може да я използва. Ние се свързахме с клиента, той е информиран и изрази удовлетворение от нашата реакция. Тук бихме искали да подчертаем, че никакви лични средства на клиента не са били блокирани, задържани или използвани от банката. Единствено е било отразено задължение в рамките на кредитния лимит по кредитната карта. Задължението вече е анулирано. Използваме възможността чрез Вашата медия още веднъж да се извиним на нашия клиент за причиненото неудобство в резултат на неприятен технически проблем. Макар и рядко, за съжаление и най-съвременните системи не са застраховани срещу такива ситуации, но ние винаги реагираме и се стремим нашите клиенти да бъдат удовлетворени". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Lidl отваря първия си магазин за нехранителни стоки
10:37 / 23.04.2024
Отлагат строежа на новия огромен мол на Сточна гара
13:07 / 23.04.2024
Връхлита ни мощна магнитна буря
15:35 / 23.04.2024
Глория катастрофира, отменя участия
16:47 / 24.04.2024
Посочиха най-търсените професии у нас в момента
10:41 / 23.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета