
ЗАРЕЖДАНЕ...
251 пловдивчани са потърсили съдействие от омбудсмана | ||||||
| ||||||
Проверки на място, разговори и консултации със съответните специалисти и търсене на съдействие за решаване на поставените проблеми е методиката на работа. "Буди безпокойство голямото количество жалби, които са свързани с устройството на територията. Хората твърде често се противопоставят на отварянето на нови магазини, заведения и други търговски и обслужващи обекти", подчерта Юрдекова. Много жалби също са свързани с хаотичното паркиране и неугледния вид на автобусните спирки. Най-големият проблем според нея обаче е непробиваемостта на държавните и частните монополи. Най-много жалби са постъпили от хора от третата възраст, се разбра още от публичния отчет на пловдивския омбудсман. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg