15 000 са сменили клиентските си данни безплатно от началото на кампанията на EVN | ||||||
| ||||||
Важен фактор за повишаване стандартите на комуникация с клиентите и тяхното обслужване е качеството на наличната клиентска информация в базите данни на дружеството. За тази цел от 1.09.2008 г. EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти. Кампанията е безплатна и ще продължи до 31.12.2008 г. От месец октомври в кампанията се включи и партньорът на електроразпределитеното дружество - Бъларски Пощи ЕАД. По този начин клиентите могат да попълват своите актуални данни както във всеки от 39-те КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) и касови салони на EVN Bulgaria, така и във всички клонове на Български Пощи. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!