
ЗАРЕЖДАНЕ...
Защо (не само) младите предпочитат TikTok и как това помага на бизнеса? | ||||||
| ||||||
Защо TikTok се утвърди като предпочитана платформа (не само) за младите? Как това би било от полза за бизнеса ви, в случай че се доверите на услугите на специализирана TikTok агенция, която да се погрижи за представянето му? Отговорите събрахме в следващите редове. Какви са причините аудиторията да избира TikTok пред другите социални мрежи? Платформа за забавление, но и не само. TikTok привлече вниманието на всички. За това обаче си има няколко логични причини. TikTok: търсачката на поколението Z Тенденциозно TikTok успява да се утвърди като инструмент за търсене на информация от всякакъв тип от страна на поколението Z. Тук се търсят ревюта на стоки и/или услуги, най-често генерирани от други потребители. Факторът социално доказателство при вземането на решение за покупка все още властва. Потребителите предпочитат да чуят и видят мнението на другите, но кратко, точно и ясно, а защо не и поднесено по забавен начин в няколко секундно видео. Именно такова съдържание може да предложи TikTok. Кратки, но привличащи интереса видеа Неминуемо TikTok успя да привлече интереса заради краткостта на предлагания тип съдържание. За никого не е тайна, че това стои в основата на успеха му. Краткият формат, успял да задържи вниманието на потребителя в първите няколко секунди, се оказва работещ похват не само сред поколението Z. Не четат, но гледат Акцентът върху видео съдържанието за сметка на текста далеч не е случаен. Факт е, че аудиовизуалното съдържание се възприема в пъти по-бързо от текстовото. А в един глобално развиващ се свят, в който всичко се случва сега в момента и не търпи отлагане, какъв по-добър начин да стигнеш до информацията, от която се нуждаеш, посредством кратък TikTok клип? Имат по-високо доверие във видеата Наред с това, че все повече хора предпочитат да гледат, вместо да четат, те сякаш имат и по-високо доверие във видеоклиповете, отколкото в текстовите публикации. И в това има много проста логика - във видеото виждаш човека пред себе си, а това влияе на възприятието ни дали дадено твърдение е вярно, или не. Когато четем, тази преценка е далеч по трудна. Как тази тенденция би повлияла положително върху бизнеса ви в TikTok? Бизнесът и мястото му в ТикТок са теми, които съвсем естествено излизат на преден план днес. Предвид данните, че в световен план TikTok е втора по популярност социална мрежа и че се използва от над 2,4 млн. души само в България, отговорът е повече от ясен. Да, бизнесът ви определено е важно да бъде в ТикТок, защото ключова демографска група от потребителите му прекарва немалко време там. За справка, по данни на Datareportal, изнесени от Капитал, към септември 2024 г. средното прекарано време в платформата у нас е близо 40 часа. Ако изходим от причините, поради които аудиторията избира TikTok пред другите социални мрежи, и ги превърнем в ползи за бизнеса ви, то те биха изглеждали така: Продуктите и/или услугите ви са там, където е вероятно да бъдат потърсени И това е в TikTok, разбира се. Потребителите могат бързо и лесно да открият вашите продукти и/или услуги, благодарение на съдържанието, публикувано в TikTok бизнес профила ви. Каква по-добра причина вие и бизнесът ви да сте част от тази общност. Без много думи - представете дейността си в нова светлина сред потенциалните купувачи В TikTok бизнесът ви може да представи дейността си, в т.ч. стоките и услугите си, без много излишни думи. За никого не е тайна, хората не обичат да четат, особено когато става въпрос за покупка и/или се търси бързо решение. Освен това, в TikTok можете да разчита на любопитни и забавни способи - вайръл тактики, трендинг музика, игри и много други. Неща, които привличат аудиторията. Високо доверие - ключът към успешната покупка в наши дни В TikTok бизнесът ви застава пред хората с лицето си. Дали във видеата ви ще присъствате вие, в качеството ви на представител на бизнеса си, или модел, ефектът е равносилен. Хората виждат лица, не просто бранд и продукта му. Тук не става въпрос за обикновена реклама, а за изграждане на силна емоционална връзка между бранда, продуктите и услугите му, неговите представители и потенциалните му купувачи. ТикТок поддръжка и създаване на клипове - най-новата дигитална услуга днес TikTok далеч не е само платформа за рекламиране на стоки и/или услуги, а мощен маркетингов инструмент, който тепърва предстои да променя правилата за маркетинг и реклама у нас и в света. В този ред на мисли, към днешна дата специализираните услуги за ТикТок поддръжка и създаване на клипове са и ще продължават да бъдат все по-търсени. Причните бихме могли да търсим във вече споменатите по-горе тенденции, чието влияние неминуемо ще расте в следващите месеци. Колкото до това има ли нужда бизнесът от услугите на ТикТок агенция, за да развие профила си, да се свързва с клиентите си и най-важното да продава - иска ли питане? |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg