От днес: Facebook пусна конкурент на YouTube!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
10:37 / 30.08.2018
9769
Facebook обяви, че видеоплатформата Watch вече е готова за глобалния пазар. Считано от днес Facebook Watch ще е достъпна за потребителите в целия свят, допълва Variety. През последната година платформата се предлагаше тестово само в САЩ.

Facebook Watch е своеобразен директен конкурент на YouTube. Тя позволява на създателите на съдържание да качват своите клипове и да ги разпространяват сред глобална аудитория. "С глобалното пускане на Facebook Watch, подкрепяме създателите по целия свят в две критични сфери: помагаме им да печелят пари от техните клипове във Facebook и им даваме по-добро разбиране как съдържанието им се представя пред аудиторията", коментира компанията.

Facebook Watch вече има немалко сделки с популярни студиа, телевизии и предавания в САЩ. Те качват свое съдържание в платформата или дори създават специално съдържание само за нея. Към това Facebook добавя своите функции за харесване и споделяне на клипове, показване какви клипове са харесали и препоръчали приятелите на потребителя и др. Целта на Watch е не само да улесни потребителите в гледането и намирането на интересно съдържание, но и да ги мотивира повече да взаимодействат с неговите създатели, да коментират и споделят.

Компанията казва, че планира и поредица от нови предавания, които ще имат още по-интерактивни функции като гласувания и анкети в реално време, викторини с награди и др. Целта отново е да се сближи аудиторията със създателите на видео. Facebook ще предлага и услугата си Ad Breaks, която ще прекъсва клиповете за кратки реклами. До края на септември т.г. тя ще се предлага за създатели на видео в над 25 държави, като през следващите месеци ще се добавят още както държави, така и поддържани езици.

Facebook Watch ще има и по-малки изисквания към създателите на видео, за да могат да слагат реклами. Нужно е видеото да е поне 3 минути, а неговият създател да има 10 000 последователи, които са гледали поне 30 000 пъти по една минута в продължение на 2 месеца. Само в САЩ платформата вече се използва от над 50 млн. души на месец, а времето, което прекарват потребителите на нея, се е увеличило 14 пъти от началото на годината.

Сега Facebook се чувства уверен в Watch и функциите на платформата. Компанията планира активно добавяне на ново съдържание и функции. Сред планираните новости са субтитри за повече клипове, включително и вече качените, които все още нямат. Компанията е заделила и до 2 млрд. долара за нови сделки за съдържание за Facebook Watch за следващата година. Тя иска постепенно платформата да се превърне в предпочитано място за гледане на видео онлайн, което със сигурност ще доведе до сериозен сблъсък с YouTube.

Виж коментарите (3)

Още по темата (1871):
14.12.2019 Синът на Стефан Данаилов: Ще го запомня като добър и смирен човек!
14.12.2019 Вдовицата на Шарлопов с нов мъж до себе си
14.12.2019 Николета се показа без капка грим, феновете полудяха!
10.12.2019 Светлана отпразнува имения ден на бебето си с парти за 10 хиляди лева
07.12.2019 Голяма новина за "Откраднат живот"!
26.11.2019 Теди Велинова ремонтира каравани след развода с д-р Енчев
Още новини от Любопитни новини:
Автомобилът ви е "спрял да дърпа"? Какви са причините
Той е банкер от "Уолстрийт", български зет и влезе в надпреварата...
Превърна се във вирусна сензация – на 38 няма зъби, но снима клип...
Утре е един от двата дни, в които можем да боядисаме яйцата
50-годишната Росица Пейчева, бременна в 7-ия месец: Благодаря, че...
Опасни трендове в социалните мрежи могат да доведат до рак на кож...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).