ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Наследникът на Слави пада от екран | ||||||
| ||||||
Ето защо се планира да бъде спряно след края на актуалния тв сезон. Ако от есента в bTV изобщо съществува шоу с водещ Николаос Цитиридис, то ще се излъчва само веднъж седмично. Най-благоприятният сценарий за комика е предаването му да бъде с продължителност час и половина, като се очаква да върви в края на седмицата, най-вероятно в петък, който по традиция е запазен за комедийни програми и сериали. Преди години по същия начин тръгна и шоуто на Любо Нейков – "Комиците", и просъществува доста дълго в ефира на частния канал. За разлика от Цитиридис обаче, то заложи на много популярни лица, които сами по себе си бяха гарант за рейтинг, пише "Уикенд". Наследникът на Слави Трифонов не оправда огромните очаквания, с които бе натоварен. Дори масираната реклама, която телевизията му направи, не успя да му осигури достатъчно голям рейтинг. "Шоуто на Николаос Цитиридис" се оказало прекалено скъпо на фона на спадащия интерес от страна на рекламодателите. Заради корона кризата пък все повече потенциални спонсори се оттеглят, тъй като не виждат смисъл да плащат за реклами на стоки и услуги, които няма как да продадат. В същото време екипът на шоуто е огромен. Освен самия водещ и бенда, които са на сцената, в него работят сценаристи, продуценти, екип, който осигурява гостите в студиото, и такъв, който се занимава със скечовете и смешките. Любимата фраза на bTV – "Цитиридис сам си пише смешките", в случая не е напълно валидна, защото се отнася само до времето, в което водещият е работел като комедиант в столичен бар. В момента за всяка негова реплика в ефир се грижат хора на заплати. Като се има предвид, че в момента най-гледаните предавания на bTV са брифингите на ген. Мутафчийски, "Шоуто на Николаос Цитиридис" не оправдава разходите, които се правят за неговото създаване. Ето защо наскоро бе решено да се излъчва само четири пъти седмично – от понеделник до четвъртък, вместо пет пъти, както в началото. По този начин разходите за хонорари на екипа автоматично намаляват с 20 на сто. Дори и това съкращение обаче се оказва незадоволително за телевизията. Ако кризата с рекламите не бъде овладяна, от есента Цитиридис или ще блести в ефира само веднъж седмично, или ще си търси друга работа. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 13.04.2020 г.
+1
на 13.04.2020 г.
+1
на 13.04.2020 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Lidl отваря първия си магазин за нехранителни стоки
10:37 / 23.04.2024
Отлагат строежа на новия огромен мол на Сточна гара
13:07 / 23.04.2024
Връхлита ни мощна магнитна буря
15:35 / 23.04.2024
Глория катастрофира, отменя участия
16:47 / 24.04.2024
Посочиха най-търсените професии у нас в момента
10:41 / 23.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета