ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Как да върнем нежеланите подаръци? | ||||||
| ||||||
И в България имаше хора, които намериха под елхата неща, които не им харесват. "Получих много подаръци, но за съжаление някои от тях - дали с размера, дали с цвета - не ме устройват. Затова моите близки не се сърдят, че аз ще ги заменя", призна Евелина Йорданова. Евелина е късметлийка и ще успее да замени ненужните подаръци. По-големите търговци вече дават възможност до седмица или дори до месец да получим парите си обратно, ако не сме уцелили покупката. Изискването - всичко върнато да не е ползвано и да е с етикет. "Съгласно закона единственият вариант, при който може да се върне нещо е при установяване на дефект или повреда, но добрите търговски практики ни водят към това да се връщат различни артикули - дори и при неудовлетворение на клиентите", коментира Силвия Даянова, която работи като маркетинг мениджър в магазин. Вариантите за връщането на стоките са с касова бележка или "карта за замяна". По-лесно е да върнем стока, ако сме пазарували в интернет. "Трябва да знаем, че можем в 14-дневен срок след като е доставена стоката - да я върнем. Ние не можем точно да видим на монитора точно какво ще купим и когато получим стоката не винаги отговаря на цвета и затова много от хората връщат стоката", обясни Игнат Арсенов от Европейския потребителски център. Но и в мрежата правата ни не са неограничени. "Има и продукти, които не могат да се връщат, дори и да са купени в интернет заради тяхното естество - например козметика и ли бельо", обясни Богомил Николов от "Активни потребители". И все пак жалби от недоволни потребители не липсват - най-често заради търговци, които се укриват и връщането на стоки става невъзможно. "Можете да върнете стоката на търговеца без да търпите каквато и да е санкция, но е възможно да сте ангажирани по разходите по връщането", обясни Константин Арабаджиев от Комисията за защита на потребителите. Най-много подаръци, както всяка година, се очаква да върнат дамите. Във Великобритания най-нежеланият дар за тях е била моторна резачка, а у нас най-често след празниците връщат дрехи, бижута, обувки и книги. Ако все пак има повреда или дефект на някои от стоките, които сме закупили, можем да търсим и помощ от Комисията за защита на потребителите. Източник: Нова тв |
Още по темата: | общо новини по темата: 202 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/34 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Теодора Николова е момичето, пътувало на предната седалка на джипа
11:38 / 13.05.2024
Този е младият шофьор, управлявал джипа по бул. "Руски"
11:21 / 13.05.2024
Гореща вълна от Африка връхлита Балканите: 39 градуса в Гърция!
19:11 / 12.05.2024
Такова време ни очаква през следващите дни
21:18 / 12.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета