Plovdiv24.bg дава трибуна на пловдивчанин, който споделя с аудиторията ни своето недоволство:
Здравейте, пиша Ви, защото наистина съм възмутен, ядосан и силно афектиран всеки път, когато шофирам и виждам "колеги" шофьори, които са смятат за големи тарикати и недосегаеми в нарушенията си!
Сложих ги в кавички, защото за мен всички тези, които правят това, са псевдо шофьори! Какъв е проблемът, за който Ви пиша? Става въпрос не за едно или две кръстовища, но конкретно от едно имам снимка и реших да я споделя с Вас и да кажа колко ядосан съм от това всеки път, когато минавам от там.
Кръстовището е на улиците "Любен Каравелов" и булевард "Христо Ботев" на ъгъла при Денталния факултет на Медицинския университет. Когато слизаме по "Любен Каравелов" към булеварда, излизаме на светофари и платното е разделено за завиване наляво и надясно.
Но там вечер става голямо задръстване, защото повечето хора завиват надясно към "Кючук Париж" или "Смирненски" например и за да не се налага да чакат много, повечето се престрояват в лявата лента и съответно завиват надясно, като там изрично има маркировка откъде и накъде може да се завива!
На всичкото отгоре и на светофара също има знаци, които обозначават посоката на движение след тях. Само че на "колегите" им е по-лесно да си завият от лявата лента надясно, докато балъците като мен си чакат уставно в дясната лента, за да се включат в движението, когато им дойде редът.
Е, питам аз, всички тези тарикати докога ще се възползват от тази хитрост, която е в разрез с всички правила за движение и докога органите на реда ще стоят безучастни?
Може би докато стане поредното произшествие там и тогава да реагират, когато, да не дава Господ, може да е късно?! Прилагам и една снимка, която за жалост не се е получила толкова добре, но пък се вижда, че колата, която е на преден план в лявата лента, е с включен десен мигач и е ясно накъде иска да завие, но то да беше само този "колега", с мед да го намажеш!
Силно се надявам по някакъв начин тази порочна практика да бъде спряна и заради това се обръщам към вашата редакция, защото смятам, че вие сте сайтът, който най-безпристрастно показва недостатъците, грешките и нарушенията на хората и институциите и се стараете да бъдете коректив!
Докога всички тези тарикати в Пловдив ще се възползват от тази хитрост?
© Plovdiv24.bg








зоро
на 15.12.2016 г.
Преди да обиждате и да категоризирате,спомнете си как до средата на 2015г. движението си беше що-годе наред.Сега сме свидетели пълен хаос по улиците.Съвсем нормално е хората да търсят начин да избегнат висенето по светофари.Точно пък на това кръстовище на никого не пречи правенето на десен завой от лява лента.Лошото е ако се направи ляв от дясната лента,но за щастие все още не сме полудели до такава степен.Това кръстовище е еталон за простотията на организаторите на движението в града ни.Другите също да нищо не стават,но това държи приза.Сто пъти го настройваха и не можаха нищо да постигнат.От тъпотия.Толкова си могат хорицата.Две кръстовища останаха без промяна и там нещата са по старому:-Сточна гара и Цариградско шосе и Ландос. Всичко друго е с г*за нагоре.Възмутеният колега пише за разни чужди страни какво имало и какво не.Що не напише,че там при 90% от светофарните уредби има десни секции.Интервалите са равни по време и за двете посоки.За ляв завой не свети зелено само 10 секунди!Я колегата да застане на светофара на Оборище и Руски и да види колко време стои зелената светлина за движението по Руски и колко тази за тези,които идват от Оборище.Същото е положението и с Я.Сакъзов и Руски.Ако идваш от второстепенна улица може да станеш за пране,докато ти се смени сигнала!Ами тая тъпотия с Гладстон и Руски!!!По 2-3 коли успяват да направят ляв завой в посока гарата.Ако няма насрещни коли,ще са пешеходци.Чакаш та брадясваш от чакане.За черешка на тортата пък е новия светофар на х-лЛайпциг.На кому к*ра търси там тоя светофар-на никой не е ясно?Там поради теснотията автобусите правят десен завой от втора лента.Колега! Що не протестираш!Що не наричаш шофьорите им селяни и тъпаци,а?Щото ти идва чат- пат мисъл в празната глава и се сещаш,че няма как да се извърши завоя в тая теснотия с автобус.И не шофьорите са виновни, а тъпия кмет,който сигурно и един километър не е карал сам по нашите улици.Тръгнал да прави нещо- добре,ама да го направи как си трябва, а не как на него си му харесва.Не са виновни хората,че търсят възможности за по-бързо придвижване.2 лв. бензин плащат и всеки си прави сметката.Ако ти караш по 15 км. на ден -стой си в дясната лента и си чакай.Аз обаче минавам по 200 и ще си завивам откъдето си искам и не се сърди на такива като мен ,а пиши на кмета.Обясни му,че светофарните са измислени от хората за да им служат и да им пестят времето при пътуване, а не ние на тях да служим както е в момента!Ако ти се отдаде шанс да си поговорите,коя от неговите фирми се занимава с производство и монтаж на пътни знаци,щото половината от улиците в града станаха едно посочни.Ако не си забелязал има забранени участъци които нямат и 50 метра дължина. Десетилетия са си седяли двупосочни и изведнъж -не можеееееееееее...Ако си мислиш,че се майтапя,иди на ул.Белград до Новотела и се огледай за онова миниатюрно участъче от 20 крачки,което незнайно защо ограничиха в едната посока.За да те успокоя, уважаеми колега, ти предлагам някой ден да се качиш на колата си,да качиш и мен и аз ще ти казвам къде да караш,ама не 20 минути а 12 часа.Повярвай-накрая и през гробищата ще си готов да минеш с колата! А, пий и нещо за запичане,защото ще те прекарам през такива ограничени в едната посока карета от улици,че приходи ли ти се по голяма нужда-считай че си оплескал тапицерията!Безумието наречено "Умни светофари" води до моментни ирационални решения на шофьорите.Не се сърди,и не наричай "тарикат" този,който е имал по-бърза от теб мисъл,реагирал е адекватно на простотията и се е прибрал по-рано от теб в къщи.Колкото до работата на контролните органи-не е тяхна работа да гледат кой какво прави.Работата им е да санкционират нарушителите,когато и ако ги хванат.
apiq
на 14.12.2016 г.
Ей това, българите сме егати и тъпото племе. Абе другарю селянин, естествено , че ще се завива , като не се пречи на никого. Ако се наредиш на опашката и всички са такива тъпаци като теб ще завиеш надясно в четвъртък по обяд. Няма такава нация, мрънкаме дори когато на се пречи на никого и се улесняват нещата.
Kiril Kehaiov
на 14.12.2016 г.
Може и така да е но мое мнение а може и да бъркам че прчините са други не че ги мързи да работят даденото кръстовище да е в този вид. Лично ние мнение
Kiril Kehaiov
на 14.12.2016 г.
Напълно съм съгласен с теб за контрола ако го имаше нямаше да водим тоя диалог . По тоя въпрос за даденото кръстовище трябва да се произнесе компетентен орган от пътна ифрастроктура рџ?‰
Kiril Kehaiov
на 14.12.2016 г.
Приятелю щом не са го направили така значи има защо ние топлата вода няма да измислим тея измислена . Лично аз и невиждам смисъла на знака СТОП в80% от случаите и ако се спазва по закон и там ще се получава едно влачине но го има въприки че никой него спазва рџ?‰ и между другото има те образно кръстовище в Пловдив на което е разрешено от средна лента да се свива на дясно и днес бях свидетел точно на конфликтна точка там породена от некомпетентност + неспазване на правила и знаци +елементарна култура и лоялност на шофиране . Правилата са измислени за да има даден ред но докато има тарикати и бързаци винаги ще има конфликтни точки рџ?‰ единственото което трябва да се промени е манталитета на шофиране рџ?‰рџ?‰рџ?‰
Kiril Kehaiov
на 14.12.2016 г.
Трудни бяха левите преди да се радвлят светофарите на секции при левия траекторията на завоя е голяма и размера на мпсто няма значение за достигане на конфликтна точка а за въпросния десен конфликната точка е лявата лента посока коматевския . Ако и от двете ленти се разреши завой на дясно при евентуално ПТП кой ще е виновния .според мен за това са две ленти рџ?‰рџ?‰рџ?‰рџ?‰
Главен Консул
на 14.12.2016 г.
Чета и се хващам за главата колко първобитни хора живеят в този град. Нали за всички нас са направени онези правила, закони, маркировки и светофари. Вашата работа се заключава в това, да ги спазвате, а не да ги перефразирате така, както ви е удобно. Вчера на отбивката от панаира към мост Адата един тарикат със Ситроен Ксара Пикасо се опита да завие по моят път, като ме засече. Не му отстъпих, може би на това е разчитал. Наби спирачки. После по моста правеше цирк. Накрая в опашката свали стъклото и взе да ме налива. Не че съм го слушал, нито съм го репликирал. Такива тапири в този град са в изобилие. Те решават кога и как ще правят десен и ляв завой. Те решават, че не е проблем десен или ляв завой да се правят в 2 или 3 ленти. И докато самоуправството е на почит, понеже явно за някои е по-правилната стратегия, дотогава в този град няма да има ред. И тук нито Тотев е виновен, нито началникът на КАТ. Виновни са само онези, които са решили, че са над закона.
Kiril Kehaiov
на 14.12.2016 г.
Незнам кои ги е мислил правилата но е така по целя Европа надясно хората си свиват от дясната лента рџ?‰
Kiril Kehaiov
на 14.12.2016 г.
На ляво да има и то поне още на няколко сфвтофара е така но въпроса е за надясноо рџ?‰ на мен лично не ми пречи въпросния десен завои да се оправят идващите от лявата спрямо мен рџ?‰ не се съобразявам чак толкоз стях .въпроса е че нарушаването на правилата за движение водят до ПТП
Инчо Лина 1
на 14.12.2016 г.
На това кръстовище пък никога не съм виждала да се завива на ляво ... Трябва да си малоумен , че да се възмутиш от това... По- страшно ако идваш от коматевско и завиваш на ляво по Л.Каравелов от средна лента ... Страшното е, че дебили като ощипаната госпожица от статията стоят в лява лента за направо... Тези дебили правят ПТП тата , не завиващите...
since-1926
на 13.12.2016 г.
само завършен дебил може да се оплаква от това че и от двете ленти се завива надясно,при десен завой по бул Христо Ботев се откриват три ленти така че за всички има място,на този светофар почти никой не завива наляво и ако всички започнат да завиват надясно само от дясната лента ще стане страшно задръстване,защото зелената светлина там е не повече от 10-12 секунди и минават по 3-4 коли
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Ако ми дадеш за пример държава в която е разрешено на дясно да се свива и от друга лента освен от дясната ще се съглася с теб
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Принципно е така но неспазване на правилата за движение винаги води до предпоставка за ПТП рџ?‰
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Приятелю преди 25 г незнам защо но сега е неизбежно градът се пренасяли вече наи вероятно си забелязъл наплив от регистрации СМ РА Х
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Принципно да изчакват но и има и много бъзраци другото е че камиона не може да направи толкова бързо завоя като кола решилите 2,3,4 коли от лявата лента да свиват на дясно изчакват следователно 5,6,7,и тн решили да свиват на ляво трябва да чакат и те въприки че са в правилната лента рџ?‰рџ?‰ да така е 3 са ни за да вземе завоя без да се качи на третуара с задните гуми трябва да навлезе поне на половина в лявата лента посока коматевския
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Сега може защото сфетофара е разделен на секции а преди за да направиш ляв или образен се чакаше идващите от гарата сега всеки се движи на оделни секции на зеленото
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Мантинелата разделяща платната на идващите и отиващите по коматевско .идвам от стоматологичния
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Приятелю ако някога си карал камион нямаше да ми задаваш този въпрос но ще ти отговоря .дясна лента камион за да вземе завоя трябва да се изнесе до лявата лента по посока на коматевския колата идваща от ляво на камиона и ли се качва на матинелата или в камиона ето предпоставка въприки малка .а за въпросното кръстовище промяната е в сфетофара от там се реши проблема и то с тарикатите рџ?‰ явно неси наблюдавал внимателно през годините . Най вероятно си спомням преди точно заради тарикати колко предпоставки и затруднения имаше там не само за левия и за обратния завои рџ?‰рџ?‰рџ?‰рџ?‰
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Приятел а защо тяа прагматичност я няма в европа рџ?‰ това е България се нарича тарикатлък рџ?‰ днес на това кръстовище тарикат утре на други на които създават предпоставки за ПТП и излишни затруднения за движението рџ?‰
since-1926
на 13.12.2016 г.
и какво ти пречи че се завива надясно....къде е проблема,ако всяка кола чака в дясна лента нали се сещаш че задръстването ще стигне до сградата на НОИ,цялата мара втасала до десния завой опря
Mamutcho Mamutcho
на 13.12.2016 г.
И аз това се питам като чета статията. Как му пречат на този? Просто злобее в случая. Ако лява лента е празна, а дясна има коли до кръговото на В.Априлов сигурно пак ще се чака в дясната лента?!? То думата прагматичност не се разбира от много шофьори, а не си дават сметка, че благодарение на тези шофьори се облекчава в случая движението и не се чака допълнително време...
honda_fen
на 13.12.2016 г.
Пътя е достатъчно широк и позволяво безпроблемно завиване надясно като се спазват лентите. Има много по-проблемни кръстовища в Пловдив, където от 2 ленти пътя се събира в една. Ако всички са толкова съвестни шофьори задръстването в 18:00 ще бъде до колелото на Васил Априлов. Тогава мисли за замърсяването на въздуха и парниковия ефект.
Мариян LORDA Михайлов
на 13.12.2016 г.
Стой си там и си чакай бе... някой кара ли те?! Пф... Не са те тарикати, а ти балък, че не можеш адекватно да прецениш пътната обстановка и заобикаляща те среда драги ;)
Re-Slav
на 13.12.2016 г.
Това ли е най-големия проблем на пътищата в Пловдив?! А това че няма камери и нон стоп някой минава на червено е по малка грижа...
Йордан Лазаров
на 13.12.2016 г.
Какъв е проблема?Пътя е широк има място за всички.Ако на три ленти не могат да минат две коли.... ...
Nikola Nedkov 1
на 13.12.2016 г.
Това е благодарение на "умения" кмет и неговите "умни" светофари! Нищо умно няма нито в светофарите нито в кмета!
Cvetan Vidolov
на 13.12.2016 г.
Ми като си лиолио и не мойе6 да кара6!?такива като теб правят само задраствания!
Бай Начо
на 13.12.2016 г.
А защо да не се разреши десен завой от лявата лента?Не виждам конфликт :)
Haos
на 13.12.2016 г.
Ако не пречиш на никой(т.е.на движещите се наляво и движещите се надясно)какъв е проблема да облекчиш трафика,като направиш десен завой от съседната лента!?Половината,че и повече от водачите(не мога да ги нарека колеги защото те са просто водачи)просто не стават.То не е туткане,то не е оглеждане.Суркат се едва едва.Е какво очаквате бе охлюви,всички да дремят с вас ли,ами няма как да стане!!!
Simo Simeonov
на 13.12.2016 г.
споко колега и в Варна си имаме много такива тарикати , застават в ляво а отиват на дясно , но това няма да се оправи както и цялата държава е нагоре с краката
Desislava Staneva 1
на 13.12.2016 г.
Това, което се визира в статията е практика на много шофьори, която може да бъде видяна в пиковите часове, на всяко едно кръстовище! Питам се, къде е полицията в случая, за да внесе малко ред???
Jivko Petkov 2
на 13.12.2016 г.
По добре ли е задрусрването от завиващи на дясно да стане 1км. Или 2 по 500 как ще варви по барзо сам си е казал човека че е балак да си чака и тва е во ми се прави на моралист
bas1
на 13.12.2016 г.
Маркировката на това кръстовище е грешна. Обърнете се към съответната институция да я оправят.
Kiril Kehaiov
на 13.12.2016 г.
Докато има балъци ще има и тарикати рџ?‰рџ?‰рџ?‰рџ?‰ просто решение на тарикатите не им се дава път нека си чакат .Така се лекуват нагълците рџ?‰рџ?‰рџ?‰рџ?‰рџ?‰рџ?‰
еле
на 13.12.2016 г.
Офффф,много по-голям е проблемът с всички тарикати,които минават през бус лентата за да отидат най-отпред на колоната от автомобили.
Spas Paskalev 1
на 13.12.2016 г.
Аз не мога да разбера какъв ви е проблема господине?Нима трябва да правим километри опашка светофара е умен лентите надясно са две има място и двете ленти да завиват .По хубаво ли е да има задръствания-Проблема не не че някой се изтегля бързо проблема е че се изтеглят бавно и минават 5 коли .Анай големия проблем на града са Хасковските Кърджалийските и Смолянските шофиори който напълниха това архитектурна чудо наречено Оазиси.Всяка трета катастрофа и такава регистрация .Ей това е сериозен проблем колеги.Много са повече от нас
Daниел
на 13.12.2016 г.
От цялата статия стана ясно, че мрънкача е балък и го е яд, че виси на опашката. Предлагам да си хваща автобуса и да се скрие.
Plamen Prodanov
на 13.12.2016 г.
Струва ми се че издребнява гасподинът... 90% от колите са на дясно за кючука. Единственото решение е да стане трилентов пътя и двете ленти да са за надясно и третата за наляво...
Petar Petrov 31
на 13.12.2016 г.
Нека се сърди на мозъците които измислиха тия умни светофари ,задръствания и ремонти в целия град но нали е края на годината и тря да се усвоят паричките.
Теодор Дончев
на 13.12.2016 г.
Имало правила ! Те пък едни правила! Мислят ги разни идиоти ,като тези в парламента,затова ти иди да им теглиш една майна на правилата и да го направиш по лесния начин. А това мрънкало,дето си виси по кръстовищата и си мисли,че като спазва правилата е голяма работа,да го питам: Правилата ли са най правилното нещо на този свят?
Даниел Георгиев 6
на 13.12.2016 г.
Пълно е с олигофрени по пътищата и най-вече "тарикати". Всичко идва от избиване на комплекси на пътя и хора правищи се на много хитри и умни.
Георги Жайгаров 2
на 13.12.2016 г.
А на господина това какво му пречи? Може би защото не се е сетил той да го прави? Когато има километрова колона а лявата стои празна, какъв е проблема да се използва наляво? Съгласен съм, че има правила, но там спокойно може да се регулира по друг начин.
Мария Терзиева 4
на 13.12.2016 г.
Опитайте десен завой от дясна лента от Руски по Л.Каравелов и вижте как ви праща в паркинга на МОЛ-а, а колегите от средна/лява лента също завиват на дясно и си продължават направо,като на всичкото отгоре не ти дават предимството ,за да не ги изпревариш...
Красимир Димитров 5
на 13.12.2016 г.
бе по-кофти е обратното,когато от дясна лента решава да се намуши наляво..
bulgaria26
на 13.12.2016 г.
Движението в Пловдив е джунгла - а знате кой закон важи там - оцеляват само приспособимите. Пича може да си чака на всеки светофар и да се прибере в 9 часа за вечеря.
bulgaria26
на 13.12.2016 г.
деусплд е адски прав - поредния адски зле регулиран светофар/кръстовище. Откакто влезе проекта за тези умни светофари, целия град е задръстен. Преди се образуваха тапи на не повече от 4-5 възлови места в града, сега навсякъде е тапа. И относно дъното - да копаем го, и не заради тези "тарикатлъци"заради които няма да се оправим, а заради тези които приемат всички тези недъзи за нормални и се съобразяват с тях!!! И движението ще става все по зле, защотото не е нормално да чГ каш по 15=20 минути на светофар. Пловдив е малък град и не мога да приема че за да измина 2 километра да се прибера от работа ще ми отнеме пове4е от половин 4ас. Замислете се с наведените си главици
Sony007
на 13.12.2016 г.
За мене по-голяма наглост е когато разни селски дебилчета и префърцунени лелки , за щяло и нещяло спират с пуснати аварийни , независимо от мястото и трафика.
TodorkaAl
на 13.12.2016 г.
Чета ви коментарите и вече съвсем ми е ясно, защо в нашата държава нещата няма да се оправят никога!! Има правила, закони и т.н. След като е указано така, какво значи-"Не преча на никого"!! Nik 604 много точно го е казал!!! В нормалните държави това просто няма как да се случи, защото последствията са ясни и няма изключения за никого. Така възпитават децата си и затова има ред и никой не коментира закони!! Но наистина сме стигнали "дъното"!!! Приятен ден!!
bigi
на 13.12.2016 г.
Въпросът към Центъра за градска мобилност.
moonlight
на 13.12.2016 г.
И какво тарикатско има? Светофара е самостоятелен завива се към 3-лентов булевард, място колкото си щеш, няма конфликтни точки. За 5г миниване от там, нито един път не съм станал свидетел на конфликт между водачи при завой надясно. Сега очаквам някой да се оплаче за левия завой от коматевския възел към Н. Вапцаров, понеже всички завиваме от 2те ленти.
vkk5
на 13.12.2016 г.
Това е може би единственото кръстовище в Пловдив, на което си позволявам, макар и рядко, да завия от лявата лента надясно. Просто наистина е безмислено да става задръстване до ВМИ заради тази глупава приумица на отогварящите за регулирането на движението. Далеч по-проблемно в момента ми се струва масовото завиването от лява лента надясно покрай новия мол, където наистина има конфликтна точка.
Radical
на 13.12.2016 г.
Ежедневно се натъквам на нагли шофьори, предимно с по-скъпи коли. нагло отнемат предимство, нагло изпреварват, въобще тотално хулиганство на пътя. Недай си боже да им свирнеш, готови да слизат и да те бият, убиват, премазват. Такова е положението......такова е статуквото, много бедни и много богати........ Трябва да има една рубрика, в която читателите да могат да изпращат снимки и да подават сигнали за такива хулигани
posthuman
на 13.12.2016 г.
Нека Центъра за управление на трафика да измислят решение. При всеки проблем всички избягват да ги питат, сякаш те са невидими, но заплатите които взимат сигурно са истински.
nik604
на 13.12.2016 г.
Господинът сега разбра ли, че Ганьо е и КАТ и специалист по пътни знаци и регулировчик... просто моделът Ганьо е неразбиваем , само чакаме да пробие дъното...
Иван Петров 55
на 13.12.2016 г.
Ами много просто, господин "специалист": това е поредното идиотски регулирано кръстовище в Пловдив. Там направо няма накъде да продължиш, може само наляво и надясно. Наляво обикновено не завива никой, всички са за надясно. При положение, че се включваш в 3-лентов път, няма никаква логика да има само една лента за надясно, при положение, че това е посоката, в която отива целия трафик. Може напълно безопасно да се завива от лявата лента надясно, просто трябва да се сложи подходящият знак. На същото кръстовище, когато идваш от Коматевския възел и искаш да завиеш наляво към Л.Каравелов левият завой е разрешен и от двете ленти (лява и средна), съответно минават два пъти повече коли за същото време и винаги съм успявал да мина в рамките на един светофар. Какво пречи да се регулира по същия начин и от другата страна?
posthuman
на 13.12.2016 г.
Ако знаят, че на това кръстовище има камера, която ги снима и след това ще им пристигне глобата по пощата, ще продължават ли да го правят? 6 млн за това да висиш на светофар двойно повече от преди. :) plovdiv.bg/движението-в-Пловдив-под-денонощен-ко/
Suvorov
на 13.12.2016 г.
Всяка вечер минавам през този светофар. И всяка вечер го правя от лявата лента надясно. Само напомням. Регулировчик > Светлинен сигнал > Пътни знаци > Маркировка. Само и единствено в този ред.
dede
на 13.12.2016 г.
Тука може би е по-добре да се променят маркировките и правилата! Не виждам как тези, които завиват надясно от лявата лента, пречат на тези в дясната, конкретно за това кръстовище! Същото е, когато идваш от Коматево и на същия светофар има знаци и можеш да завиеш на ляво от лявата и от средната лента! Наистина има доста тарикати по улиците на Пловдив, но конкретно за това кръстовище не е уместно да се критикуват шофьорите, които завиват от лявата лента на дясно към Коматево, то иначе опашката в дясната лента ще стигне до колелото на Васил Априлов и хората ще се изнервят от чакане! Недейте да бъдете дребнави и да търсите проблема там където го няма! Като цяло съм съгласен, че в града има и доста тарикати и доста неорентирани шофьори, нужно е всички да бъдем по-спокойни, да проявяваме повече съобразителност и толерантност на пътя и да уважаме другите участници в движението, били те с автомобил, автобус, мотор, колело... ! Аз примерно много се дразня на тези, които не знаят кога се включва мигача!!! Хора, когато почнете да завивате, вече няма смисъл, идеята е хората да разберат какво ще правите 50 м преди да започнете да го правите! А когато някой е застанал в лява лента и пусне мигача, чак когато светне зеленото... ?! В случая от тази лента може да се продължи направо, а може да се завие на ляво, защо в дясната лента трябва да се тъпчем всички, ако лявата е свободна, така се разтоварва движението, хората не се изнервят и всичко е наред! Много се дразня и на тарикатите, които виждат, че в лентата за направо има много коли, минават в лявата за да прередят всички и като стигнат светофара пускат мигача и започват да се натискат някой да ги пусне пак в средната лента! Смисъла на това да пропуснеш някой от колегиалност на пътя не е това, тука се правиш на тарикат и пререждаш всички, ама айде стига толкова, че много се отпуснах! Лек ден на всички и незабравяйте, че трябва да учите другите шофьори с личен пример, а не с псувни, рисковани маневри и доказване кой е по-голям джигит!
tro6o
на 13.12.2016 г.
Аз не мисля, че това пречи на който и да е или, че изобщо е предпоставка запроизшествие. Нито се пресича нечий път, нито се пречи на някой. Вероятно трябва знака за лавата лента да се смени с наляво и надясно, вместо само наляво. Същото е и положението на мебелна къща сутрин идвайки от Тракия - за десен завой се завива от крайните 2 десни ленти, въпреки, че само 1 е означена за завой на дясно. По-лоши са местата където се правят огромни опашки за обратни завои и наляво се завива от средна или дясна лента на червено, като кръстовището на мотокара на Кукленско.
Батэ Бойко
на 13.12.2016 г.
Там лентите за движение,не са 3 а са 2 освен ако не сте започнали да карате вече и в насрещното платно! Господинът е получил отрицателни реакции от коментиращите селяци,защото сам неговият коментар е с егоистични подбуди. Него го е яд,че той чака за надясно и него го изпреварват. Истината е съвсем друга и тя е че тези които завиват надясно там и най-вече наляво от средна лента на другите кръстовища,пречат на тези които искат да завият наляво към гарата и на тези които искат да карат направо на другите кръстовища! Съвсем друг е въпроса,че се получават и зони с намалена видимост и предпоставки за катастрофи поради това. Тъй че уважаеми селяци,не се опитвайте да тълкувате правилник който не сте чели а знайте,че номерцата ви минават само защото господа полицаите не желаят да си изпълняват задълженията.
Deimos
на 13.12.2016 г.
Господинът сам си е отговорил : "Но там вечер става голямо задръстване, защото повечето хора завиват надясно към "Кючук Париж" или "Смирненски" ". При положение, че 90% от колите завиват именно надясно, нужно ли е да стават километрични задръствания, като и без това светофарът е доста кратък за завиване надясно ..
kmsvet
на 13.12.2016 г.
Докато има заспали шофьори ще стават задръствания на десния завой. Разбира се че ще завиват от лява лента на дясно след като на никой не пречат. Булеварда е с три ленти. Проблема е не в шофьорите, а в несъобразителността на пътните специалисти да оправят маркировката и знаците.
Unnamedd
на 13.12.2016 г.
При положение, че при десен завой има 3 ленти в които може да се престроиш защо трябва вички да се наблъскат в дясна лента да чакат и да правят задръствания чак до ВМИ..
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!