ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
За да влезе продукт в рекламна брошура на хипермаркет, се плаща такса, която стига до 20 000 лева | ||||||
| ||||||
Литър мляко от производител към преработвател е около 1,15 лева, обяснява един от фермерите. За потребителите във фирмения магазин цената е 2,30 лева. Този производител не предлага продукта си в големи вериги, където млякото на други фирми варира между 3 и 4 лева. Разликата идва от надценката и различни такси, казват от Националната асоциация на млекопреработвателите. За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукта. И още между 10 и 20% от продаденото за месеца. Таксите не се прилагат от всички вериги и са различни спрямо доставчика. От своя страна търговските вериги имат допълнителни разходи към доставната цена. Част от тях са за транспорт, логистика, складиране, заплати и реклами. Много от продуктите са с минимални надценки, казват още от Сдружението за модерна търговия. |
Още по темата: | общо новини по темата: 379 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/64 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
17-годишен улови в Марица звяр, по-голям от него
10:02 / 26.03.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
14:13 / 27.03.2024
От този свят си отиде уважаван учител
13:02 / 26.03.2024
Обрат с третия сезон на сериала "Вина"
14:24 / 26.03.2024
Любимо звездно трио: Завръщаме се!
20:57 / 27.03.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета