Сигнал: Защо аз, като клиент на банката, трябва да търся решения заради техните технически проблеми?

Автор: Десислава Томева
Коментари (40)
14:09 / 31.07.2022
61644
Бизнес клиент на една от българските банки сподели с редакцията на Sofia24.bg проблем, който засяга бизнесът му и попита: Защо аз, като клиент на банката трябва да търся решения заради това, че те имат постоянни технически проблеми? 

Публикуваме без редакторска намеса:



Здравейте, редакция на Sofia24.bg!


За пореден път се сблъсквам с неуредиците в българските банки и реших да споделя впечатление от "ненадминатото" обслужване, което получаваме. Негативният ми опит е от банка ДСК.

Като изключим факта, че почти всички банки вдигнаха до небето таксите си за обслужване, че ако ти се наложи да се сблъскаш с казус, неговото разрешение е въпрос на настроение на служител или най-вече на компетенции, които в голямата си част, служителите не притежават,  но все пак остана надеждата, че нали всички сме "електронни", поне тези услуги трябва работят. Е да, но не !

Два дни системата за електронно банкиране на ДСК дава "системната грешка" и аз не мога да пусна спешни парични преводи. След разговор със служител по телефона ми се казва "сменете си устройството за банкиране или си изберете друг начин за подписване на преводи, или отидете в клон на банката, не знаем кога ще се отстрани проблемът.

Отивам в клон на банката спешно, но изненада там не могат да помогнат, защото това, което ми трябва, заради ,"извънземната" специфика на картата, която тяхната банка ми е издала не мога да направя превод на каса, а само с електронното банкиране. А то като не работи, какво правим?

Нищо..чакаме ? Аз в такива моменти се чудя, защо на клиентите се предлага - те да променят начина си на разплащане, а не се оправи техническият им банков проблем?  Можеха да пожелаят да им оправя и системната грешка, защото техните ,"компетентни"IT служители не могат? И излизайки от банковия клон след поредния сблъсък с действителността, срещнах по пътя позната, която буквално тичаше към тази - същата банка, защото 2 пъти бяха превели ,"електронно" една и съща сума... Тя пък отиваше да си реши проблема с грешно "електронно" дублиран банков превод ...Всеки с проблемите си- един не може да реализира превод, а друг 2 пъти банката му тегли пари ..Поне равновесие има, погледнато от друга гледна точка!, сподели читателят на Sofia24.bg.

Виж коментарите (40)
Още новини от Национални новини:
"Сиела Норма" ще осигурява машинния вот на изборите
Синът на известен наш бизнесмен обяви: Без да се замислих, приех ...
Главчев: Финансирането за държавната детска болница е осигурено
Голяма банка предупреди своите клиенти
Габриела Пеева: Обвинена съм в нещо, което не съм сторила
Хотелиери от Гърция: Има цели хотели, заети от български туристи ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).