Кампанията се провежда в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта - един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. "Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel", подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма.
В рамките на сключените договори бе договорено като бонус и посещение на снимачни екипи за заснемане, производство и излъчване на репортажи, които са част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол - Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. За разнообразяване на маркетинговия микс са договорени като бонус статични и pre-roll банери на официалните портали на телевизионните канали. National Geographic работят и по производството на клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага, които също ще бъдат излъчени в рамките на кампанията.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали". Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП "Регионално развитие". Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да реализира проекта и за да не допусне загуба на европейското финансиране. Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия Изток, Африка и Азия.
Покритието на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.