От "Лидл" не си замълчаха след намека за огромните надценки

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (4)
13:58 / 17.02.2023
13624
Официално становище на "Лидл България":

Във връзка с публични твърдения и коментари на г-н Николай Маринов, директор на "Ел Би Булгарикум“, в редица медии, включително в национален ефир, в които се твърди, че търговските вериги налагат на местните доставчици такса "вход“ и други видове такси, с което допринасят за поскъпването на продуктите, бихме искали категорично да заявим следното:

"Лидл България" системно прилага принципи на нето-нето цени при договаряне, което означава, че не начислява входни, логистични, маркетингови или каквито и да е други такси за всички наши доставчици. Продуктите на "Ел Би Булгарикум“ не се предлагат в търговската мрежа на "Лидл България".

Поради тази причина подобни твърдения, които не се базират на конкретни факти и са генерализиращи за бранша, заблуждават потребителя и вредят на имиджа на "Лидл България" и този на нашите доставчици.

Бихме искали да апелираме към отговорно публично говорене, базирано на проверени факти, което е изключително важно, особено в условията на икономическите предизвикателства, пред които сме изправени всички ние като общество.

"Лидл България" има дългогодишна активна политика за развитие на дългосрочно и устойчиво партньорство с българските производители. В допълнение към справедливия и прозрачен модел на договаряне с нашите български доставчици, ние в "Лидл България" се гордеем и с добавената стойност, която те реализират в резултат на съвместната ни работа.

Благодарение на нашите собствени марки и широката мрежа от магазини Lidl в Европа, ние предоставяме възможност на българските производители да реализират своята продукция не само в България, но и в чужбина – устойчиво и предвидимо, докато увеличават обемите си на производство, гарантирайки оптимално съотношение качество-цена за крайния потребител.

Доказателство за това е и реализираният износ от български фирми в европейската мрежа на Lidl, който през 2022 г. достигна рекордните 101 млн. лв., като над 160 различни продукта на 40 родни компании са достигнали пазарите на 28 европейски държави, благодарение на партньорството с "Лидл България".

Виж коментарите (4)

Още по темата (401):
12.05.2024 Поскъпват основни хранителни стоки
11.05.2024 Търговци прехвърлят гръцка ягода в български щайги
09.05.2024 "Кауфланд", "Лидл" и "Билла" с молба към Румен Радев
08.05.2024 КНСБ: Някои стоки в България са нелогично скъпи
08.05.2024 Или българските производители ще свалят цените за вътрешния пазар, или ще започнат да губят конкурентоспособност
06.05.2024 В Цалапица черешите са 8 лева, в Пловдив се продават на 25 лева, а във Великобритания - 377 лева
Още новини от Национални новини:
Има задържан след автомелето с ранени край "Маказа"
Експерт: Инфлацията е най-малкият проблем за Еврозоната
Банка сменя картите на 1 милион клиенти
Транспортират в София момиченцето, простреляно от сина на Божанко...
Майка на абитуриентка: Обувките й струват около 2 хил. лева
Първи кадри от катастрофата с камиони на път за морето


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).