ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
74649 4026 (5.4%) 63231 851 945 32 431 (3.8%) 640 213 339 624 102 5 584 269 (1.6%) 273 216 494
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Кампанията "Не изхвърляй, помогни!" осигури топъл обяд за над 1500 човека в нужда
Автор: Пламена Николова 15:01 / 26.02.2021Коментари (0)1994
1136 кг дълготрайни хранителни продукти бяха събрани по време на втората вълна на кампанията "Не изхвърляй, помогни!“, инициирана от BOSCH. Количеството е достатъчно за приготвянето на 4750 порции топъл обяд за хора в нужда. "Целта на кампанията е да се намали изхвърлянето на храна, хората да се замислят над проблема с презапасяването и да преценят какви са техните реални потребности от храна и в същото време да се помогне на нуждаещи се с предоставянето на топъл обяд“, сподели Диана Стойкова, маркетинг мениджър.

В организираните 240 пункта в цялата страна между 15 и 21 февруари се проведе събирането на дълготрайни хранителни продукти, отговарящи на определени изисквания. С част от събраното количество на 24 февруари в сертифицираните кухни на Фондация "Светът на Мария", Проект "Северозапад", Каритас Русе, Център за настаняване от семеен тип към Социална асоциация "Св. Андрей", Домашен социален патронаж Бургас и Домашен социален патронаж Пловдив бе приготвен топъл обяд от две ястия за 1565 хора с увреждания и финансови затруднения. Останалите хранителни продукти ще се влагат дългосрочно до изчерпване на количествата. 

"Искам да благодаря на партньорите ни в инициативата "Не изхвърляй, помогни!“ и на хората, които се включиха в този етап на кампанията. Отзивчивостта и желанието на всички бяха впечатляващи и силно мотивиращи да продължаваме напред. Каузата за намаляване на изхвърляната храна е от изключително значение и това ни помага да разширяваме обхвата на безпрецедентната за България кампанията и да планираме нейното провеждане в следващи етапи/следващите месеци“, коментира Диана Стойкова.

Бяха създадени изключително много пунктове за събиране на храна в цялата страна, а дарените хранителни продукти бяха превозени до местата за готвене. Вторият етап на кампанията бе разширен значително, като бяха привлечени много партньори и съмишленици от цялата страна. 








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!


Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Великден 2022 г.
ВК Марица, сезон 2021/2022
ТВ и шоу сезон 2021/2022 г.
Скандално от Северна Македония: Българският език не съществува, ние ги
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Как започва своята работа новото правителство?
Слабо
Задоволително
Отлично
Рано е да се прецени
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: