ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Чехи и поляци най-стиснати по морските курорти, българи и руснаци най-трудни
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:07 / 15.08.2015Коментари (4)4420
©
Излезе класация на най-стиснатите и на най-щедрите туристи. Има ли разлика в чужбина и по родното Черноморие.

Критерият е какви бакшиши оставят в заведенията. В анкетата са участвали барове и ресторанти от целия свят, а според тежката дума на сервитьорите, най-стиснати са европейците.

Победители в категорията скъперничество са французите. След тях се нареждат британските туристи. Явно италианците също не гледат с добро око на бакшишите, тъй като са се преборили за третото място.

Американските туристи пък се оказват най-желаните клиенти в заведенията, защото в класацията за щедрост са на първо място. След тях най-много бакшиши оставят германците. Комплимент към обслужващия персонал правят и руснаците, които са завоювали третата позиция.

В България класацията е малко по-различна.

"Чехите са най-стиснати по принцип, след тях са може би поляците. Най-щедри засега, остават си скандинавците, както винаги", коментира Веселин Стайков, собственик на заведение по Черноморието.

Според него българите и руснаците са най-трудните клиенти. "Те имат много претенции", твърди Стайков.

Понякога българите подвиквали невъзпитано, говорели на "ти", но пък понякога оставяли щедър бакшиш.

"Има доста неписани правила, които западните туристи си ги знаят и се работи много лесно с тях", твърди още Стайков. Едно от тези правила е правилото за оставяне на бакшиш в размер на поне десет процента от стойността на сметката.
"Руснаците са по-стиснати, германците не толкова, поляците предимно са най-стиснати. Германците са най-добрите за мен. Поляци и румънци - те са под всякаква критика.

Англичаните са стиснати също", твърди Симона Владимирова, която работи като продавач по Черноморието.

Работещите в курортите разказват, че много от туристите броели стотинките и дори поръчвали общи порции храна.

От бранша са категорични, че туристите, идващи в България, обедняват, а в курортите с бурен нощен живот се шегуват, че щедрият турист, всъщност, е пияният турист.



Източник: Нова ТВ








Зареждане! Моля, изчакайте ...
+4
 
 
В скандинавските страни заплатите са много високи, както и цените им. Затова нашите цени им се струват незначителни и са щедри на бакшиши.
+3
 
 
кои наи много надписват сметките ? БГ , БРД , УСА , ..... ????????
+11
 
 
НА БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРИЕ С ТОВА КАЧЕСТВО НА ХРАНАТА,ОБСЛУЖВАНЕ , ХИГИЕНА И ЦЕНИТЕ КОИТО ПРАСКАТ ,КАТО ИМ СЕДНЕШ В ЗАВЕДЕНИЕТО ТРЯБВА ДА СА БЛАГОДАРНИ НЕ БАКШИШ ДА ЧАКАТ.РЪКА ДА ТИ ЦЕЛУВАТ НА ВЛИЗАНЕ И ИЗЛИЗАНЕ,ЧЕ СИ СЕ ИЗЛЪГАЛ,ИНАЧЕ ГЛАДНИ ЩЕ СТОЯТ.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
146 години от Освобождението на България
Природни стихии
Световна черна хроника
Войната в Украйна
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Ще се осъществи ли ротацията?
Да
Не, отиваме на предсрочни избори
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: