“Булсатком": Пускаме bTV, но преговорите продължават

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (6)
12:25 / 21.01.2013
4805
Интензивни преговори между "Булсатком" и bTV Медия груп текат от петък насам, като до момента са разменени по две оферти от страна на двете компании. Тази сутрин, заедно с новата си оферта към bTV Mедия груп, "Булсатком" изпрати писмо, в което се казва:

"Водени от постепенното сближаване на позициите на bTV Mедия груп ЕАД и "Булсатком" АД при настоящите преговори, Ви предлагаме следното:

За да се избегне генерирането на дълготрайни негативни ефекти върху пазарните позиции на bTV Mедия груп ЕАД и "Булсатком" АД, но най-вече ефекта за потребителите, които за наше огромно съжаление са основен потърпевш от спора, Ви предлагаме, при Ваше изрично писмено съгласие, "Булсатком" АД да възстанови сигнала на ефирната телевизия bТВ в мрежата си, a преговорният процес за пакета програми да продължи.

Ефирният канал е с голямо обществено значение и е лицензиран за достъп до всички зрители", пише в писмото на "Булсатком".

Припомняме, че кризата в преговорите между bTV и "Булсатком" започна да дава отражение на бизнеса на двете компании - отказали се абонати и намалял брой зрители. Тъй като каналите на медийната група не се излъчват по "Булсатком" през тази година заради спор с оператора, от 17 януари bTV промени и рекламната си тарифа. Медиата е намалила значително цените - средно с 15% в сравнение с валидната досега тарифа.

"Поводът за мярката е временно спадналият аудиторен дял на нашата телевизионна група в следствие на това, че сателитният оператор "Булсатком" лиши абонатите си от възможността да гледат програмите на bTV Media Group", уточняват от ръководството на телевизията в писмо до клиентите си. До това решение се е стигнало и след намесата на рекламодателите, които са подписвали договорите си при условия, които в момента са променени.

През ноември bTV отново беше обявила нова рекламна тарифа, в която цените за 30-секунден рекламен клип в някои от предаванията й паднаха. Впечатление тогава правеше "Шоуто на Слави", в което 30-секунден рекламен клип през октомври е струвал 5486 лв., а през ноември 2012 г. цената вече е била 4055 лв. Ако за рекламен спот в обедните новини на канала през октомври са се плащали 2080 лв., през ноември цената е 1664 лв.



Източник: БЛИЦ

Виж коментарите (6)

Още по темата (26):
25.01.2013 Зрител скочи на bTV: Извинете се!
24.01.2013 Официално: bTV и TV7 отново по "Булсатком"
23.01.2013 Идва краят на сагата между Булсатком и bTV
17.01.2013 КЗП ще нищи скандала между bTV и Булсатком
15.01.2013 bTV и Булсатком дължали милиони за музика, дават ги на съд
15.01.2013 TV7 даде Булсатком на прокурор
Още новини от Национални новини:
Нумеролог с интересна прогноза за изборите у нас и края на войнат...
БНБ е проверила няколко кредитни институции
След срутването на подпорна стена: Продължава разчистването на АМ...
Кои действия се считат за уронване престижа на работодателя и как...
Ето го най-модерния затвор у нас за 35 млн. лв.
Велики понеделник е! Започва Страстната седмица, ето кой празнува...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).