34-годишен пловдивчанин счупи с лозарска ножица предното обзорно стъкло и странично стъкло на лек автомобил "Фолксваген Пасат" в Пловдив. Инцидентът е станал вчера на кръстовището на ул."Цар Асен" и бул."Христо Ботев".
Причината за случилото се е, че малко преди това на ул."Богомил" кученцето на мъжа от породата "Джак Ръсел Териер" е било блъснато от пасата.
Забиха лозарска ножица в стъклото на "Пасат" заради блъснато кученце!
© Plovdiv24.bg







storex
на 16.12.2013 г.
Нападателят сигурно е от типа хора, които са заклети кучкари до гроб (нищо против хората, които си имат домашни животни кучета, просто някои са се фанатизирали до изкривяване)... Сигурно ако му беше блъснал детето, нямаше да се впечатли толкова, ама за кучето е готов на всичко...
Penka Mishina
на 14.12.2013 г.
големи коментари..хора друга работа нймате ли си...зената..човека..кучето....
mito_az
на 14.12.2013 г.
еми така е днеска ку4ето утре детето , ама колата е много важна селяни граждани незнам ама пълно е със селяндури ми се струва не лозарска ножица в стъклото мотика в главата ама такива отворковци обикновено не може6 да ги открие6 в ситуацията
Georgi Danailov
на 14.12.2013 г.
Горкото животинче жал ми е за него,понеже и аз имам куче и знам какво е!На този изрод малко му е това!
Toni Nikolova 2
на 13.12.2013 г.
ako blasne moia haivan ,niama da se razmine samo s nojica v stakloto,kora koito se otnasiat taka s jivotni sa potencialni prestapnici
Delqn Burnarov 1
на 13.12.2013 г.
Съгласен съм с вси4ки,но има хора които си пускат големите ку4е без повод.Това е опасно както за хората които минават близо до този "бизобиден" за някои хора хаиван,така и за 6офиорите..
myzrael
на 13.12.2013 г.
Ари ве ша посегне така на колата и после ще си събира зъбите на 20 метра от него.2 години трябва да бачка само,че да си плати чейнето.Бива бива да си простак и селянин,ама тва вече си минава на варварщина от 13 век. Жалко,че е имало стоп явно,че да стигне колата-голям спринтьор го е раздавал :) И защо се разкарва по улиците на град!!!!с лозарска ножица да го е.. в гочката прост.Къде в града гледа лозе?
Димитър Атанасов 3
на 13.12.2013 г.
ако някои ми блусне кучето ще м уотрейа руцете
ото скорццени
на 13.12.2013 г.
Нима хора не прегазват ,както газят хора така газят и кучета ,котки и.т.н много се изписа в закрила на кучетата много сълзи се проляха , за човек не бихте го направили ,жалки душици сте затова си заслужавате участта която ни е натегнала, щом до кучетата стигнахме всичко е ясно- без коментар .
СТАДИОНА ИЗГНИ
на 13.12.2013 г.
........с единствената разлика ,че ако някой направи това с колата ми ще му оставя обувките сираци.
Ели Радкова
на 13.12.2013 г.
Никой не каза, че човека с кучето е в правото си да разкарва животинчето там. Както споменх не съм била свидетел на случката. Тук става въпрос за последиците от дейстията на шофьора !!! Вие Mariyana ако блъснете друго живо същество не бихте ли спряли ?! Бихте ли подминали все едно не сте направили нищо ???
nik604
на 13.12.2013 г.
Нямам нищо против кучетата, но имам против лайната им - навсякъде е минирано, а най- неприятни са ми стопаните, когато "умно" гледат как любимеца им се изхожда, където дойде зора. В нормалните страни няма да насмогнат на глоби , заради такива мизерии, но нашата не се причислява към нормалните.
Mariyana Petkova
на 13.12.2013 г.
На булеварда, срещу офиса- има си места, където кучетата могат да се пускат да си тичат на воля. А, дали не е изкочило изведнъж пред колата? Нещо не ми е ясна тази ситуация.
nslryrnd
на 13.12.2013 г.
ако беше племенника на обичаната в Пловдив фамилия Рашкови, тези защитници на животните и един коментар положителен нямаше да напишат за него. Циганска работа, как може на жена да се посегне и т.н. Бъдете искрени малко.
Аврамoв
на 13.12.2013 г.
Кучешка държава ,кучешки проблеми ,ако беше сгазил котка или мишка ,добре е ,че е била жена и с Пасат ,ако беше лимузина или джип щеше да се замисли дали да бяга като капут .
Дарина Гочева
на 13.12.2013 г.
Както се отнасяме към животните , така се отнасяме и към хората.Имам 2 кучета , и ми се е случвало по време на разходка да се разкопчае нагръдника на едното от тях . Случвало се е сигурно на всеки , дори и на тези със "строг нашийник". Но да прегазиш кучето на някой.......Все ще го видиш, не е кутия с цигари,за да не го забележиш.Какъв е проблема да спреш ???? В едно нещо се убедих - българина е болен от злоба и проклетия. Лятото бяхме на море с кучетата , и забелязах следното : българин като ни види с 2 кучета , реакцията е "тея пък ЧАК и с две кучета " !!!! Чужденците ни спираха , радваха се на кучетата , галиха ги , повечето ме питаха може ли да се снимат с тях....
Торашко
на 13.12.2013 г.
А да питам, кучето на повод ли е било или е пуснато само ? ами , ако се е отскубнало човека управлявал колата каква вина има ? Агресията не е хубаво нещо. Цялата нация е болна от това злокобно нещо наречено агресия. Такива проявления не трябва де се толерират.
даяна моро
на 13.12.2013 г.
Имам чувството ,че нарочно газят животните ,котки ,таралежи ,и други НАИСТИНА СА БЕЗДУШНИ !!!
Марадона
на 13.12.2013 г.
Аман вече от помияри и техните собственици!Или ги гледайте както трябва или не се захващайте!!!
DogoArgentino
на 13.12.2013 г.
Брат ми е бил там като са трошили колата,вчера даже ми разказваше.Каза че не знае защо тоя чупи ама бил като обезумял.Освен лозарската ножица е блъскал и с палка и няква плочка от тротоара е запратил вътре в колата.Не че го оправдавам,но на мен ако ми згазят кучето предполагам че и аз ще избухна.Човек като полудее и изключва.
Sceptic
на 13.12.2013 г.
Тази категория хора е специална. Имат нагласата, че светът се върти около тях и трябва да се съобразява с тях. Аз си разхождам кучето, значи ще го пусна свободно да си припка, всеки трябва път да му прави, колите ще спират, а страхливите граждани ще заобикалят, аз съм си най-важен. Както е видно - не става.
Ели Радкова
на 13.12.2013 г.
Много точно го каза - БЕЗДУШНИ ХОРА !!!
Sisi Stefanova
на 13.12.2013 г.
Ели,напълно съм съгласна с теб.Всеки ден се сблъсквам с презрението и коментарите зад гърба ми ,когато се спра да нахраня или погаля някоя бзедомна душичка.Омръана ми бедушието и злобата от които сме заобиколени.Днес съм много щастлива ,защото намрих дом за още едно несретниче ,което живееше пред блока .Зарадвах го за Коледа .Ще бъде на топло и нахарнено.:)
Ели Радкова
на 13.12.2013 г.
Сиска, аз не съм била свидетел на случката, но все си мисля, че дори и на някой да му се случи подобно нещо, защото никой не е затрахован ( аз също съм шофьор ) най-малкото от човешка гледна точка - СПРИ !!! Изивни се, попитай с нещо можеш ли да помогнеш !! Не да се отнесеш към случилото се все едно си минал през дупка !!! На всичко отгоре като прочета коментар от типа на " ТЪПАНАР,да си държи кучето на повод! " напрово оставам изключително възмутена от отношението на хората към животните, които за нас не са само домашни любимци, а са членове на нашите семейства, но това човек, който никога не е имал удоволствието да гледа домашен любимец, няма как да го разбере.
Tomo
на 13.12.2013 г.
Самия факт,че е разхождал кучето из града без да е на повод е нарушение на закона! Ами ако вместо жена,от пасата да беше излезнала някоя 150 кила горила дали нямаше да го направи сложен за рисуване?
Sisi Stefanova
на 13.12.2013 г.
Ели това се случи вчера ,на булеварда срещу офиса.Животните са живи същества,а не предмети.....нямам думи
mariqni
на 13.12.2013 г.
Имам голямо куче и понеже наблизо до нас няма никъде обособена клетка за кучета го разхождам постоянно вързано , за да не си създавам проблеми . Макар , че е редно да съм на страната на кучкаря аз определено ще заема другата позиция . Не знам защо стопаните на малки кучета /а понякога и на големи / решават , че могат да ги разкарват безнаказано без повод и за тях закона не важи . Оправданието обикновено е , че те са безобидни или са много " кротки " - да бе , да . Заради такъв безобиден мъник един велосипедист на гребната щеше да се пребие / и в случая кучето не е виновно , а стопанина / . Да не коментирам отделно това , че малките обикновено са доста заядливи и когато са отвързани сами идват да се заяждат . После ние сме виновни естествено - с " големите и лоши кучета " . Ако си го водеше вързано , нямаше да възникне такъв проблем .
traktorist69
на 13.12.2013 г.
айде защитниците на животни скочиха - и двамата са криви в ситуацията 1ния не е внимавал другия е обезумял хубаво че не е утрепал жената да полежи в кичука няколко години - безумие от всякъде
Ели Радкова
на 13.12.2013 г.
Само стъклото ли ? Повечко е трябвало !!!!!!!!
Бони
на 13.12.2013 г.
И на мен са ми блъскали кученце, но причината наистина си беше само моя и мога да се сърдя само на себе си. Гадно е, защото тези животинки стават като част от едно семейство, но когато се разхождат сред коли, задължително трябва да са вързани изкъсо, защото колкото и да е възпитано едно куче, това не е гаранция, че няма да се отстрани от стопанина си и да бъде ударено от кола.
Александър Найденов
на 13.12.2013 г.
И децата ли трябва да се държат но повод? Кога ще приемете, че това са материални неща - голямата трагедия, че 2 стъкла на 20 годишна кола са счупени. Безумни са хората, които заради една драскотина на колата им изпадат в агония... Смешно е и жалко, защото дори не могат да осъзнаят в какво са се превърнали. А да коментираш толкова смело ситуация, на която не си свидетел е още по-жалко... Защото само за пример - не веднъж нещата не са такива, каквито изглеждат на пръв поглед.
дървен_философ
на 13.12.2013 г.
Не оправдавам собственикът на кучето, но е ужасен шок когато видиш любимото си същество да бъде блъснато от кола (от личен опит знам) аз замръзнах, той е обезумял в пристъп на ярост... после се замисляш, че ти си виновен, че не си го държал на повод. Т'ва е куче все пак всичко им хрумва, като мухи без глави са. За щастие моето се възстанови напълно и се надявам повече да няма такива инциденти. Хора вие сте отговорни за домашните си любимци, те просто следват инстинктите си, гонят котки птици ...листа, не си мислете, че са чудесно дресирани и винаги ще стоят "РЕДОМ"когато са без повод.
Yurii Kodjafilov
на 13.12.2013 г.
ТЪПАНАР,да си държи кучето на повод!
Tomo
на 13.12.2013 г.
Не вярвам пасата да се е движил по тротоара или по обособено място за разхождане на кучета! Лозарската ножица в случая, би трябвало да се разглежда като хладно оръжие а случая като нападение с такова и нанасяне на вреди,материални и психически!
Хоби Им
на 13.12.2013 г.
Няма...тук сме джунглата. Първо- хора пресичат по диагонал улиците. Кучета- безстопанствени(почти няма) и най -вече стопанствени, се разхождат наоколо без наморници и неконтролируемо без каишки. Шофьорите карат в града все едно се намират на рали Монте Карло. За капак на всичко всеки посяга да удря и да чупи, да троши без животоспасяваща причина. Докато няма санкции(парични и/или лишаване от свобода) и те да се налагат винаги и без изключение, всеки ще си прави, каквото си иска. Принципът за възпитание е един и същ за всяка възраст- няма ли наказание, няма от какво да се страхуваш, а не се ли страхуваш, то правиш, каквото си пожелаеш. А да се разчита само на съвестта на хората- по-скоро би било глупаво.
bgbgbg
на 13.12.2013 г.
всички станаха покрай Cesar Milan големи водачи на кучета и започнаха да си ги разкарват без поводи. А от коментара на Lucky777 се разбира че е жена. Представям си ако беше мъж сега сигурно щяхме да четем за наръган от този психопат.
emilyplovdiv1
на 13.12.2013 г.
Извинявам се,ама що за простак трябва да си,за да гониш като обезумял някой,който неволно ти е блъснал кучето? Ами да си си го вардил пък !И аз съм имала куче,но никога не бих тръгнала да правя така- да троша стъкло на кола,безумие! То този невротичен психопат както посяга на коли,така и на хора сигурно би посегнал. Изрод! Агресията е страшно нещо,дано кучкарят варварин се замисли. Докъде ще стигнем,ако за щяло и нещяло вадим ножове,ножици,пистолети и т.н. за саморазправа?
Bombayaro
на 13.12.2013 г.
ще олекне с 400 кинта ..
Sceptic
на 13.12.2013 г.
Така се пада на всички кучкари, които си водят кучетата отвързани без повод. Кога ухапят някого, кога биват прегазени. Спазвайте правилата и нормите и няма да се стига дотам.
lucky777
на 13.12.2013 г.
Бях свидетел на случката и се чудех,защо така реагира мъжа и гонеше колата по улицата до като е настигна,но сега като разбирам,че тая е блъснала кученцето и е избягала.защото той буквално тичаше след колата до като е стигне ,малко е е тупаника които изяде от него
анета караджова
на 13.12.2013 г.
едва ли колата е блъснала нарочно кучето. Но тази агресия на мъжа не е похвална, сега да си носи последствията
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!