
ЗАРЕЖДАНЕ...
"Булсатком" с първа информация за проблема днес пред Plovdiv24.bg | ||||||
| ||||||
Публикуваме без редакторска намеса становището на кабелният оператор: "Благодаря Ви, че коректно сте споделили информацията от сайта на компанията. Добавяме и допълнително становище за ситуацията. Булсатком приключи с актуализацията на софтуера на оборудването си, което наложи временно прекъсване на доставката на телевизионните канали до част от клиентите на компанията. В рамките на няколко часа успешно бяха направени необходимите ъпдейти и всички услуги поетапно се възстановяват. Профилактиката, предвидена за късните часове на нощта, е продължила по-дълго от предварително заложеното. Още сутринта Булсатком уведоми своите клиенти, че поради актуализация на софтуера има вероятност от временно прекъсване на услугата при част от наличните приемници, като предварително се извини за създалото се неудобство. Усилията на компанията са насочени към предоставяне на по-добро и качествено съдържание, като от началото на годината Булсатком инвестира в цялостно технологично обновление, с което да предостави на своите лоялни клиенти още по-добра услуга." |
Още по темата: | общо новини по темата: 3169 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/529 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg