ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Каназирева: Край на работата на "парче", безкомпромисен контрол на качеството и отрязване на "приятелските" фирми
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:25 / 08.10.2015Коментари (0)2640
©
Дани Каназирева и "Съюз за Пловдив": 

Първо - безкомпромисен контрол на качеството и спазването на сроковете по договорите, задължителен двусменен режим на работа по обектите и бързи темпове на работа и сериозни гаранции на извършените строително-монтажни работи. 

Второ - отрязване на приятелските фирми, абонирани за парите на Пловдив, създаване на специална група от представители на ВиК, ЕВН, комуникационни компании за съгласуване на проектите. Край на безкрайното разкопаване, само защото общината не е съгласувала с ВиК, дали няма да се наложи смяна на тръбите скоро. 

И трето - изготвяне на краткосрочна и дългосрочна стратегия за неотложните ремонти и къде се налага изграждане на нови пътни артерии. И всичко това съгласувано с хора със съответната експертиза, а не партийни протежета.

Моите решения и решенията на общинските съветници на "Съюз за Пловдив":

Първи етап: три изключително важни инфраструктурни проекта. От тяхната бърза реализация зависи дългосрочното разтоварване на трафика в целия град.

1. Разширяване и реконструкция на бул. "Васил Априлов" заедно с комплексна подмяна на остарелите ВиК тръби - необходими средства - 14 милиона лева (по данни на Общината). 

2. Двата булеварда "Марица-север" и "Марица-юг" трябва да се превърнат в скоростни булеварди с възможности за слизане и качване на всеки от мостовете на реката. Задължително е премахване на нелепото кръгово кръстовище при Водната палата и изграждане на подземно транспортно съоръжение. Необходими средства - 7,5 милиона лева (по данни на Общината).

3. Подлезът "Модър - Царевец". С изграждането на тази транспортна връзка между двата съседни района ще се стига за минути, а огромният трафик по бул. "Христо Ботев" значително ще се разтовари. Необходимите средства са 10 милиона лева (по данни на Общината).

Втори етап:

1. Ремонт и реконструкция на вътрешнокварталните улици и тротоари;
2. Изграждане на пешеходен подлез в кв. Прослав, който да замени неудачния вариант със съществуващата пасарелка;
3. Разширение на Коматевско шосе;
4. Изготвяне на проект за автомобилен подлез под Централна гара, който да осигури директна връзка между бул. "Васил Априлов" и "Македония";

Необходимите за това средства: 

Само с приходите за две години от данък МПС на пловдивчани (близо 30 милиона) могат да се осъществят трите стратегически за Пловдив инфраструктурни обекти, за които от десетки години само се говори. 

Приходите за следващите две години от данък МПС (отново близо 30 милиона) са достатъчни за реконструкция на вътрешно кварталните улици и тротоари. Парите ги има - пловдивчани ги плащаме с данъците си. Не ни трябват заеми. Трябва ни само обръщане на модела, професионално планиране и строг контрол върху качеството. 

Към момента се харчат ненужно огромни суми за асфалт и бетон. 

Излишно огромни са и изтеглените от община Пловдив заеми. До 2027 година всички пловдивчани ще изплащаме заеми в размер близо 90 милиона лева. Само последният заем от този мандат в размер на 30 милиона лева, с лихвите ще върнем над 50 милиона лева ще отиде само за преасфалтиране, без разширение, едва на 7 километра и 232 метра улична мрежа. Така излиза, че само за 1 км асфалт плащаме близо 7 милиона лева. 

За тези пари можем да прокараме чисто нов път през полето, заедно с комуникациите и осветлението. 

За тротоарите и велоалеите в Пловдив:

1. Пълна ревизия на цената, на която се ремонтират и изграждат тротоарите в Пловдив. Край на "приятелските" фирми. Цена от 70 лева на квадратен метър, безспорно сочи за злоупотреби. Ясни, достъпни за повече фирми и конкуретни условия при провеждане на обществените поръчки; 

2. Изготвяне на краткосрочен и дългосрочен план за действие, бързи темпове на работа, ремонт и пренареждане на настилките, които не са толкова повредени, изграждане на нови тротоари, където такива няма или поправянето им е невъзможно. 

3. Пренасочване на средства към районите и периферните квартали;

4. Обезопасяване на велоалеите, които преминават покрай автобусните спирки;

5. Възстановяване на разрушената инфраструктура при изграждане на велоалеите.



Още по темата: общо новини по темата: 892
10.05.2023 »
09.05.2023 »
09.05.2023 »
09.05.2023 »
09.05.2023 »
15.10.2019 »
предишна страница [ 1/149 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Бум на коклюш в България
Първа лига, сезон 2023/2024
Ботев в Първа лига, сезон 2023/2024
Тенис от Пловдив и региона
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: