Жител на село край Пловдив води тежка борба с EVN

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (7)
15:25 / 08.09.2020
11887
Жител на пловдивското село Белащица води неравна борба с ЕВН, разказа самият той пред Plovdiv24.bg.

"Обръщам се към вас с молба да разгледате моята жалба към EVN и вземете отношение. От изпратеният отговор от EVN на моята жалба за нанесени щети от повишено напрежение  се разбира, че изнесените от мен данни за проблема не отговарят на истината, което не мога да приема.

Проблемът е от повече от две години и продължава в момента. Прилагам само част от информацията обменена от нас, която ако се задълбочите ще видите, че проблема е от доста време. Държа за проверка и решение. Ето част от кореспондецията ми с EVN:

"Уважаеми дами и господа,

Казвам се Стефан Христев и имам следните електро-координати:

Клиентски номер: 1000******. Място на потребление: с. Белащица 4124

Място на потр./ИТ/No: 4184***-30**  КТП Гогова чешма Юг (имам и други ИТ).

През последните няколко години съм се обръщал към Вас няколко пъти за съдействие относно повишеното напрежение на горепосочената /ИТ/,което ми създаваше проблеми,(през 2018 и 2019 г. ми изоряха две потопяеми вибрационни помпи, един UPS, който при ремонта специалистите казаха, че платката е била просто стопена, както и няколкократно -стопено реле в пулт за управление на компресор). Имах писменото уверение от Вас,че след значителната инвестиция която направихте с новото захранване, нещата ще се нормализират.

За съжаление не се нормализираха. Имам постоянно включен уред и периодично проверявам състоянието на напрежението. Мога да потвърдя, че то не пада изобщо под 232 волта, а почти винаги напрежението се движи около 246 волта.

За мое съжаление това имаше в последните три дни отново последствия за мен. На 13/08/2020 година и днес 15/08/2020 година ми изгоряха последователно две потопяеми вибрационни помпи, на едната от които прилагам снимка. При проверката, която направих на уредите непосредствено след спирането на помпите за нивото на напрежението, и двата уреда с  които разполагам, показаха съответно: на 13/08 в 11.30 часа 256 волта, а днес на 15/08/2020 в 7,30 часа 264 волта.

Моля за Вашата проверка на сигнала, който подавам отново за нивото на напрежението, както и държа за обезщетение на нанесената щета за  двете изгоряли помпи в рамките на три дни.

Тъй като проблемът не е моментен, моля за Вашата намеса за решаването му.

Като дългогодишен и лоялен Ваш клиент, оставам на Ваше разположение за всичко което би Ви било необходимо за проверка и решение на проблема".

Виж коментарите (7)
Още новини от Регионални новини:
Колата на починалия при пожар Къчно Жилов спасява друго семейство...
Спряха връщането на славата на емблематичен спа курорт в Пловдивс...
Протестиращи блокираха Околовръстното на Пловдив: Ще ни уморят с ...
Фермер от Пловдивско: В България скоро няма да има мляко
Преобразяват пловдивски села
Голямо пловдивско село ликува


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).