Още на фронтофиса всички заявителни документ ще бъдат сканирани, с което се създава електронен масив, който ще бъде достъпен за ръководството на общината и служителите, които имат отношение по преписката. При създаването на окончателния документ за гражданите той може да бъде редактиран, съгласуван и одобряван в самата програма, с което ще се пестят средства от хартия и време както на общинарите, така и на гражданите. По думите на Манолов за някои услуги преписката се глада освен от ресорните ръководители, но и от поне 4-5 отдела, което в момента налага няколкократно преписване на документа. В системата ще бъдат включени и и част от кметствата на селата от общината.
Като втори етап проектът предвижда възможност гражданите да задават искането си чрез интернет. От общо около 100 услуги, които общината предлага и обгрижда, администрация планира да "пусне" по интернет поне 10 от тях, каза още Теньо Манолов. В случая гражданите ще идват в общината само веднъж - при получаване на окончателния документ. Проблемът, по думите на Манолов е, че на този етап услугата могат да ползват само хора, които имат електронен подпис. Обмисля се вариант кръгът им да се разшири чрез въвеждане на електронно разплащане, плащане при получаване на крайния документ или в края на годината с данъците.