Вижте 225-метровия надлез до Водната палата, който ще облекчи трафика в Пловдив!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (93)
12:50 / 16.01.2013
27435
225-метров пътен надлез да бъде построен до Водната палата - това предлагат проектантите от фирмата "Вектор-бул", научи Plovdiv24.bg. Той ще бъде на разстояниие от около 11 метра от ръба на подпорната стена и на височина около 3-6 метра. Предвижда се да бъде с две ленти, като ще има и уширения - например ще има допълнителна лента, ако се движите от "Столипиново" към Панаирния мост и искате да слезете по "Марица юг". Предложени са четири типа конструкции: с наклонени опори тип "Газела" или с прави колони. От архитектурна гледна точка най-елегантното решение и същевременно най-евтино е това да се реализира чрез кръгли колони отдолу.

Надлезът ще бъде изтеглен максимално близо до реката и ще върви успоредно на линията на подпорната стена, като се предвижда изграждане на нова подпорна стена. Отдолу между реката и бул. "Марица-юг" ще се оформи зелена ивица, а атрактивно осветление ще осветява вечер цялата конструкция под надлеза.

Движейки се по бул. "Цар Борис III Обединител" в посока север-юг към към Тунела с десен завой ще се слиза по "Марица юг" и след 250 метра ще се обособи кръстовище, от което с десен или ляв завой ще може да се продължи съответно към "Столипиново" или към Пешеходния мост.

По същия начин ще бъде организирано слизането - движейки се от запад на изток по самия надлез, когато той свърши, с десен обратен завой ще се слиза на "Марица юг". При движение от юг на север по бул. "Цар Борис III Обединител" с десен завой ще се завива покрай Водната палата и после с ляв завой ще се качва на надлеза. По този начин ще се осъществи разтоварването на потока от коли и от бул. "6 септември" той ще се прехвъли на "Марица юг".

Сега общината трябва да реши на каква височина съоръжението ще преминава над сега съществуващия мост, защото трябва да се има предвид, че в не чак толкова далечно бъдеще този мост ще се подмени с нова конструкция. Тя трябва да отговаря на няколко основни изисквания - едно от тях е да има две платна с по три ленти. Мостът е строен през 60-те години на миналия век и не може да бъде реконструиран в сега съществуващия си вид. Има нови евронорми, както и такива за земетръс и в момента той не може да бъде подсилен, защото няма да отговаря на тези норми.

За повече подробности чуйте прикачения аудиофайл с Маргарит Жипонов, представител на фирмата-проектант!


Виж коментарите (93)

Още по темата (264):
13.07.2023 Разправия за пари заради глобата за пробива при Водната палата
11.07.2023 Слави Георгиев: Липсата на планиране, спазване на срокове и необмислени постъпки доведе до санкция, която ще плащат пловдивчани
07.07.2023 Деведжиева: С толкова безпомощно управление Пловдив се сблъсква за първи
път
06.07.2023 1 млн. лева на вятъра заради приумицата на Общината за пробив при Водната палата
05.07.2023 Глобиха община Пловдив заради пробива при Водната палата
23.05.2023 Община Пловдив плаща 700 000 лв. за нереализирания пробив при Водната
палата
Още новини от Новини от Пловдив:
Локомотив блъсна камион на малко познат прелез в Пловдив
Три автомобила са замесени в опасната каскада в Кючука
Кола се обърна в Кючука, пожарникари вадят жена и дете
Пловдивчанка напъха 20 000 лева в найлонова торба и ги пусна през...
Патрулка не спря на "Стоп", пострадаха полицайка и шофьорка
Отбелязаха 50 години от създаването на отделението по диализно ле...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).