Вие пишете, Plovdiv24.bg помага.
Ето какво ни написа жената сега:
"Смятам, че е редно да ви информирам, че отидох в магазин ССС и управителката лично възстанови сумата, заплатена от мен за некачествените сандали.
Благодарността ми е насочена към вас, защото - съдейки по първоначалните реакции на служителите в търговския обект, без вашата намеса това вероятно нямаше да се случи. Междувременно днес, докато четях новините на сайта ви попаднах на материал от друг потребител, свързан с проблем със същия артикул.
Това само ми показа, че съм постъпила правилно - дори и само един човек да е прочел предупреждението ми и на един-единствен човек да съм помогнала да потърси навреме правата си, усилието си е струвало.
Не печелим лесно парите си, така че не бива да мълчим и да позволяваме да пренебрегват правата ни на потребители. В това медии като вашата изключително много помагат на гражданите.
Тъй като под материала, който публикувахте се натрупаха доста коментари, искам да уточня - човек купува обувки, за да ги носи, а не за да ги пази да не се повредят. Аз носих сандалите с удоволствие, харесвах ги, оставих ги в шкафа в дъждовната седмицата в средата на юли, затова видях дефекта в първия ден, в който реших, че мога пак да ги обуя - въпросния 19-ти юли. Гаранцията изтичаше на 16-ти юли - реално дефектът се е появил, докато сандалите са били в гаранция. Затова реших да отида в магазина и да предявя претенции, затова написах рекламация на адреса, посочен на сайта на магазина, затова писах и до вас, за да предупредя. Смятам, че това е правилният начин да се постъпи.
Благодаря още веднъж за навременната намеса."