Унижена от охранителки в "Кауфланд": Не можах да преглътна обидата, принудиха ме да...
За недопустимо отношение на охранителки в "Кауфланд" съобщи читателка на Plovdiv24.bg:
"Здравейте, държа да изразя безкрайното си възмущение от служители на "Боду СОД" по повод разигралата на 14.01.2024г. около обяд ситуация в "Кауфланд" на бул. "Македония" в Пловдив.
След като извърших покупки и заплатих на касата, бях спряна от охраната и грубо принудена да покажа чантите и джобовете си. Държа да отбележа, че към тези си действия охранителките пристъпиха, без да се представят и с арогантни обвинения, че съм крадла!
През цялото време търсеха някаква вещ, която видели на камерата, че съм прибрала. На апела ми да ми покажат записа, разбира се, отказаха. Дори и не се замислиха защо с готовност им показах напазаруваното, включително и дамската си чанта.
Показах им и другите си джобове, които те не знаеха, че съществуват! Предложих им да влезем в тъмна стаичка, за да се уверят, че не крия нищо, никъде! А всичко това можех и да не правя, докато не повикат полиция!
През цялото време бяха груби и не спираха да ме обвиняват, както и да коментират помежду си, че съм напрегната (големи пък психолози). Аз си мисля, дали има спокоен човек в тази ситуация! Когато в края на краищата приключиха с обиска, ужасно недоволни, че не са намерили въображаемата вещ, ми пожелаха със здраве да си ползвам откраднатото.
Излишно е да казвам, че извинение нямаше! Освен това пропуснах следващия си ангажимент поради извънредното забавяне. Бях крайно афектирана и възмутена от това просташко отношение!
Не са ми на възрастта, образованието и общественото (a защо не и на имотното) положение, за да се отнасят така! Впрочем, с когото и да е, е недопустимо това държание!
Поради това, че не можах да преглътна обидата, след час се върнах и се оплаках на дежурния мениджър. Обяснението му бе, че не са му подчинени. Всъщност аз го осъзнавам, но все пак е на територията на магазина, за който в момента отговаряше.
Нека се акцентира върху подбора на лицата, обслужващи подобни обекти и обучението им във взаимоотношенията им с клиентите. Излишно е да напомня, че всеки е невинен до доказване на противното! И всякакви обидни квалификации са недопустими!".