Магазинът ще бъде с 10 хил. метра разгъната застроена площ, от които чистата търговска площ ще е 7,5 хил. квадратни метра. В него ще се предлагат повече от 60 хил. артикула, а препитание в магазина ще намерят 200 души. Обучението на част от персонала вече е започнало.
"Метро Кеш енд Кери" има 600 свои търговски обекта в 30 държави. Оказа се, че България е една от най-динамично развиващите се, обясни причините за поредната инвестиция в Пловдив Емилиян Абаджиев. Той е регионален директор за Източна Европа на компанията. Изграждането на новия обект в Пловдив ще струва на "МЕТРО" около 40 млн. евро.
Според инвестиционната програма "Метро Марица" - на името на общината в която се изгражда, трябва да посрещне първите си клиенти още в края на ноември тази година. В момента се строи десетият магазин на компанията в Плевен, предстои изграждането и на трети магазин на "МЕТРО" в София.
Източник: в. "Дневник"