
ЗАРЕЖДАНЕ...
Самотна майка от Пловдив: EVN ме мамеха близо година! | ||||||
| ||||||
Тогава звъннала на единния телефон на ЕВН за информация. Дежурната служителка обяснила, че електромерът е двутарифен, но се таксува само на дневна тарифа и това не е отсега, а от близо година. При няколко последователни обаждания на същия телефон, в продължение на три дена, служителките давали няколко различни обяснения и съвети на жената. Според една от тях обаждането се счита за възражение и то вече е заведено в дружеството. Разликите в сумите ще бъдат редуцирани и изплатени на потърпевшата. Другите служителки твърдят, че това е вид услуга, и то платена и трябва да се отиде до най-близкия офис, за да се подаде молба, но парите не могат да се възстановят за изтеклия период. В конкретния случай става въпрос за преминаване от промишлен на битов ток. Апартаментът се ползва под наем, но преди това е бил на фирма. Собственикът на апартамента подал молба за преминаване на битов ток, но трябвало изрично да упомене, че иска да ползва двутарифен, а не еднотарифен ток. Затова и отчитането ставало само на дневна тарифа. Партидата е сменена от близо година. Никой не е предупредил хазяина, който е образован човек, че трябва да упомене изрично дали иска отчитането на тока да става на две тарифи. Според потърпевшата Петя Стефанова това е чиста проба измама, тъй като едва ли някой нормален човек ще иска да плаща по-висока тарифа, вместо да ползва и нощна такава, която е по-евтина. Жената вършела повече от домакинската работа вечер, считайки, че ще се отчита нощна тарифа. Така разликата между нощната и дневна тарифа отива директно в джоба на монополиста ЕВН, смята младата жена. От няколко месеца тя ползва и помощи от социално подпомагане за отопление. Сумата, която й се отпуска за зимния период, е точно толкова, колкото трябва да плати само за месец декември. Източник: радио "Фокус" |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg