Предложение за преименуване на Младежкия хълм /Джендемтепе/ на Хълм на българските възрожденци внесе в Пловдивския общински съвет съветникът от Левицата инж. Никола Хърсев.
Той предлага да се възложи на кмета на града да организира конкурс за изграждането на върха на хълма на подходяща инфраструктура и разполагането на бюст-паметници на бележитите български възрожденци: Васил Левски и Христо Ботев, Отец Паисий, Софроний Врачански, Патриарх Евтимий, Петър Берон, Неофит Бозвели, Найден Геров, Йоаким Груев, Иларион Макариополски, Авксентий Велешки, Добри Чинтулов, Г.С. Раковски, Пенчо Славейков, Добри Войников, Любен Каравелов, Васил Друмев, Хр. Г. Данов и др.), по панорамен път до върха на Хълма.
Финансирането на проекта и изграждането на инфраструктурата да бъде от общинския бюджет и спонсори, предлага още инж. Хърсев.
Предлагат преименуване на Младежкия хълм








dorian
на 20.08.2006 г.
Как може изобщо да пишите такива глупости?!? Идеята е чудесна и най-накрая някои трябваше да се сети, че тепетата имат нужда от подръжка, а какво по-хубаво от това да има паметници на Ботев и Левски и българското знаме, вместо някаква антена!!! И как не ви е срам да пишете такива обиди за хора , които не познавате - откъде знаете какви са подбудите на човека и закакво намесвате президентските избори, все едно не е ясно кой ще спечели??? Аз съм отраснал с това влакче и мисля, че реконструирането му е най-хубавото нещо , което съм чувал напоследък и след време бих искал да водя там и своите деца. Жалко само, че в българия май останаха хора, които водят децата си по кварталните кръчми и пишат глупости за националните си герои...И изобщо не мисля, че е по-добре да запълнят 4-5 дупки, отколкото да се сложат паметници и да се развива културата на града!! Винаги ще има простаци, на които им е много лесно да обиждат и навсякъде да виждат интриги и измами, мислейки си , че така живота им е по-малко жалък... Сигурен съм, че ако проекта се изпълни, след време това тепе ще бъде една от забележителностите на Пловдив, както трябва и да бъде!
Весела
на 19.08.2006 г.
Исеята е чудесна доколкото става дума за това,да се въведат тепетата в подходящ вид и да заемат своето подобаващо място-а именно "визитната картичка на града ни".Уж града под тепетата,а тепетата само си висят и събират всякакви боклуци(във всеки смисъл на думата).Колкото до смяната на името на Младежкия хълм-абсурдно но факт и особенно популярна практика в България-нова власт,нови наименуваниа на улици,сгради и др!Никому не са притрябвали тези популистки идеи.Всички граждани искаме просто един чист,хубав и подреден Пловдив.Пловдив с който се гордеем! Виждам,че през последните години има много хубави идеи ,които се реализират и няма начин да нени се харесват.Нека Пловдив пристъпва по-бързо към мечтания имидж на модерен европейски център(културен,инфрастуктурен и икономически).Във вас са ни надеждите господа управници-възползвайте се,моля!
Анонимен
на 18.08.2006 г.
защо не унищожим направо целия хълм, както бюстовете на Ботев, Капитан Петко Войвода, и други глупаци останали в историята.Това поне видяхме , че го можем перфектно.Някакъв глупав интелектуалец ще ни дава акъл, айде бе!Знаем ние всичко- нямаме нужда нито от история, нито от исторически величия!Дайте ни чалга на душата и ни оставете на мира да се развиваме модерно!
Анонимен
на 18.08.2006 г.
защо всичко се опорочава и във всичко се вижда лошо намерение.Един да помисли малко различно и веднага етикет- маскара!Представете си , че наистина намеренията са родолюбиви и с мисъл за бъдещите поколения пловдивчани. Моите деца израснаха на железницата и това , че някой е помислил за този град изключително ме радва.Идеята е отлична и успех на съветника, дано да може да се пребори за осъществяването и!Между другото в Рим има точно такъв хълм и хората го почитат и развиват ,но забравих - те просто са едни загубени европейци, а не като нас хитри и далновидни
Иван Иванов
на 18.08.2006 г.
Хм за името "Чомак Ага Тепе" не мислите ли че най добре и за паметника на чомака обърнат към столипиново ама предлагам да е композиция в краката мъ българи огъзени от мангали че това е действителноста в тоя град. Тока и водата им плащаме и какво ли още не огъзени сме си благодарение на Чомак Ага!
Peter
на 18.08.2006 г.
Mojesh da me nari4ash samo Peter. Prisaedinitelen fond koito da sponsorira atrakcionen lift mi zvu4i malko neseriozno. Vij 4astni investitori e neshto razli4no. I vashata asociacia, 4astno drujestvo registrirano po zakona za firmi li e kakvo e?
Митко Иванов
на 18.08.2006 г.
За въстановяването на Детската железница са необходими по проектно сметна документация около 110 хиляди лева. Г-н Peter, поинтерисувайте се и ще видите, че по-малко от 60 процента от присъединителните фондове се усвояват. Всичко е въпрос на организация и привличане на европейски инвеститори. Повярвайте те имат нюх и знаят как да печелят.
Peter
на 18.08.2006 г.
Abe Mitko, g-n Ivanov, asociaciata "priateli na JP transporta" da ne sa sobstvenost na Rokfeler ili na Soros 4e letite v oblacite. Tuk stava vapros za milioni evro. Ina4e tozi proekt ako naistna se realizira Plovdiv shte bade egati i IAKIQ GRAD.
Митко Иванов
на 18.08.2006 г.
Глупаво и безмислено е! На базата на разработен проект от Асоциация приятели на ЖП транспорта за възстановяване на на Детската железница има разработен проект "Трихълмие". В него предвиждаме урбанизиране на хълма, построяване на автопаркинг в подножието, чрез даване на концесия и средства от европейски фондове, разширяване на детските и спортните площадки, построяване на забавно увеселителен комплеск от типа Пловдив ленд в подножието. На върха оригинално въртящо се заведение за обществено хранене. До върха ше се стига чрез асансьор. Връзката между Младежкия хълм, Бунарджика - площадката под Альоша, Сахат тепе и Стария град ще става чрез уникален кабинков. лифт. Това вече е европейска атракция и притегателно за туристи.
Анонимен
на 17.08.2006 г.
Последната идея много ми хареса! Браво, pld! А аз предлагам новото име на Джендемтепе да бъде "Чомак ага тепе"
pld
на 17.08.2006 г.
Никакви паметници на върха,освен един-на чомака в цял ръст,обърнат към столипиново.
lady
на 17.08.2006 г.
Всички тепета имат нужда от основен ремонт. Целият град има нужда от основен ремонт. А най-спешно е да се ремонтира общинския съвет!
ili pak...
на 17.08.2006 г.
prosto tepeto da se stovari otgore im?
neanonimen
на 17.08.2006 г.
a sa6to da ne premesyiat hulma na mestoto na Stolipenovo? ser,te ziganite gi marsi da se kateriat i moje da se mahnat ot Plovdiv !
защо името?
на 17.08.2006 г.
Точно името не виждам с какво пречи в случая. А иначе облагородяване на тепетата е крайно необходимо. Тъжно и абсурдно е, че точно най-уникалните и забележителни места на града ни, тепетата, са най-занемарени. В друг град, в друга държава тези хълмове щяха да бъдат красиви кътчета и машини за пари за града. Хайде, мазни общински боклуци, превзели града ни от околни села и паланки, размърдайте си гъзовете!
Анонимен
на 17.08.2006 г.
Пак простотии. Кой си ти бе, че предлагаш смяна на името на тепето? Кой пак трябва да прибере парите от такъв проект а? Сигурен съм че имаш идеи. А дупките по улиците и другите проблеми? Представяте ли си поне от време на време управниците да ни четяха коментарите? И понякога да се замисляха за нас техните избиратели? Е май само ние си говорим ате си правят каквото си знаят. Кучето си лае, а керванът си върви.
Анонимен
на 17.08.2006 г.
ам сега сички тепета в града са предимно свърталище на наркомани мен след 8 часа ме е шубе да ходя на горе,ако се оживи може и да спрат да ходят там
мето
на 17.08.2006 г.
аз пук не виждам нищо лошо в това.Верно,че има много други неща които трябва да се оправят ама това е пак нещо хубаво,независимо ,че се прави с цел президенски избори или там други работи.Според мен е по хубаво да се направи това защото,така ще се оправи малко това тепе!!!Не виждате ли каква цигания е сега там.А за вечер да не говорим.Могат да те пребият ограбят и др.Поне ще стане нещо хубавочше го стегнат и ще напражят пътия до горе по хубав.А и аз чух,че щели да слагат голямо знаме отгоре което е много хубаво.Ще пуснат и влакчето и това тепе според мен ще стане нещо с което можем да се гордеем ж пловдив,а и ще превлича много туристи и чужденци(не че нямаме достатъчно забележителности ж Пловдив!!!!!).Но като цяло поне ще се стегне и ще е хубажо няма да има такава цигания!!!
мето
на 17.08.2006 г.
аз пук не виждам нищо лошо в това.Верно,че има много други неща които трябва да се оправят ама това е пак нещо хубаво,независимо ,че се прави с цел президенски избори или там други работи.Според мен е по хубаво да се направи това защото,така ще се оправи малко това тепе!!!Не виждате ли каква цигания е сега там.А за вечер да не говорим.Могат да те пребият ограбят и др.Поне ще стане нещо хубавочше го стегнат и ще напражят пътия до горе по хубав.А и аз чух,че щели да слагат голямо знаме отгоре което е много хубаво.Ще пуснат и влакчето и това тепе според мен ще стане нещо с което можем да се гордеем ж пловдив,а и ще превлича много туристи и чужденци(не че нямаме достатъчно забележителности ж Пловдив!!!!!).Но като цяло поне ще се стегне и ще е хубажо няма да има такава цигания!!!
Анонимен
на 17.08.2006 г.
za 12:23 12:42 ч да за съжаление е вярно живеят на наш гръб и на това края не му се вижда до кога ще продължи,ама май и ние сме си виновни до някъде,защото си мълчим и търпим,виж сега от 1 септември техниката 80% скача-това е за добре дошли в ЕС представяш ли си какво ще е като влезем?(така че ако си купувате нещо побързайте,макар че моя приятел тея дни търси mp3 player и са ги изпокрили няма нищо по щандовете - метро технополис зора и др)
za 12:23
на 17.08.2006 г.
Ne se pritesniavai - za mangalite shte ima s ili bez pametnici.
Анонимен
на 17.08.2006 г.
ama kolko pari ima v toq budjet? Tolkova li se iz4erpiha ideite 4e se 4udqt kude da gi vlojat.Na injenera mojem da predlojim edin golqm plan-koe kyde trqbva da se promeni,Awe toi ot Plovdiv li e?Neznae li za kakvo stava vypros???????
егати
на 17.08.2006 г.
Админа! Оправи си страницата, че постоянно ми повтаря поста... Сори майни, не го правя аз.
егати
на 17.08.2006 г.
Простотии...абе как ще искаш да се смени името на нещо познато ей така, бе аланколу??? За целия мандат тоя само тва ли измисли? И с какво ще помогне това на нас, на Пловдив? Това е подигравка и с хората И с миналото... защото сега всичко ще се опорочи заради този малоумник... Утре може да внесе предложение за преименуването на Пловдив...
Анонимен
на 17.08.2006 г.
предпочитам парите ми да идат за паметници,от колкото за помощите и за тока на циганите.вие как мислите?
егати
на 17.08.2006 г.
Простотии...абе как ще искаш да се смени името на нещо познато ей така, бе аланколу??? За целия мандат тоя само тва ли измисли? И с какво ще помогне това на нас, на Пловдив? Това е подигравка и с хората И с миналото... защото сега всичко ще се опорочи заради този малоумник... Утре може да внесе предложение за преименуването на Пловдив...
Анонимен
на 17.08.2006 г.
ахъмз пловдивчанин извинявай не съм те разбрала.А за името да се сменя и аз мисля че е глупаво.знаете ли,че в Европа са само два града с тепета Пловдив И Рим-ама наще са по-хубави :P не че съм ходила в Рим де ама....:)
dii
на 17.08.2006 г.
Всичко друго ли оправиха та седнаха да се занимават с глупости коити да се финансират от бюджета? Или може би са намерили някоя братовчедска фирма която прави паметници? Сега 1-2 месеца ще дебатират и ще лапат народни левчета по разни сесии и комисии. Как пък поне веднъж тия съветници не предложиха нещо разумно ами само ей такива безмислени , безумни и тъпоглави идеи им идват? Хората няма къде да паркират, улиците в дупки, няма концертна зала като за свят а те паметници ще правят. Тоя дето го е предложил сигурно се мисли за интелектуалец ?!? и си вика: "Много съм COOL"
егати
на 17.08.2006 г.
Простотии...абе как ще искаш да се смени името на нещо познато ей така, бе аланколу??? За целия мандат тоя само тва ли измисли? И с какво ще помогне това на нас, на Пловдив? Това е подигравка и с хората И с миналото... защото сега всичко ще се опорочи заради този малоумник... Утре може да внесе предложение за преименуването на Пловдив...
пловдивчанин
на 17.08.2006 г.
Не се отнасяше за теб, а за онези предизборните патриоти, за господина Хърсев.
новият девиз на град
на 17.08.2006 г.
За всеки пловдивчанин - паметник!
Анонимен
на 17.08.2006 г.
пловдивчанин как ме прецини с "фалшив"патриотизъм?
Анонимен
на 17.08.2006 г.
ami da se investira v ne6to,koeto bi pomognalo pone malko da se podobri standarta na jivot,s koto pove4e bih se gordqla 4e sym bylgarka,Kolko narod ostana v taq dyrjava i kolko 6te ostane? Ne mislq 4e osnovniq problem sa pametnicite.
:)
на 17.08.2006 г.
НАРОД,КОЙТО НЕ ПОЗНАВА МИНАЛОТО СИ,НЯМА БЪДЕЩЕ!
пловдивчанин
на 17.08.2006 г.
Знамето е прекрасна идея, но това няма връзка с преименуването. Глупаво е паметници да се сложат на толкова отдалечено място. Оставете името на хълма както си го знаем - не сме опрели до това. Колкото до написаното в 12:02 - ти май не четеш написаното от другите. Не ми се извинявай, че така си възпитана - не си само ти възпитана така и не тук е мястото да си ги мерим. Просто глупави популистки прояви на фалшив патриотизъм дразнят.
Анонимен
на 17.08.2006 г.
а между другото има идея на върха да се постави знаме 40 метра на пилон дълъг 100м,знамето ще се вижда от всички крайща на града,а др което знам е че искат да правят кафене горе което е тъпо според мен
Анонимен
на 17.08.2006 г.
пак казвам не искам никой да обиждам нито да се заяждам,просто малко уважение към тези който са си дали живота за България-лошо ли е?
Анонимен
на 17.08.2006 г.
ami смешно качвам се доста често горе,предпочитам там от колкото селянията и циганията по главната!А за това че има паметници из цял Плд не съм мн съгласна не и на всички.Aнонимен 11:03 ч единственото с което можем да се гордеем е миналото-мое мнение.Ако смятате,че това да цениш и обичаш родината си е лошо- ваша работа,критикувайте ме колкото искате,просто така съм възпитана.SORRY ако съм засегнала някой не е било умилено,но е глупаво като поздравиш някой "Честит 3 март" за отговор да получиш "Кво е станало" вас не ви ли дразни поне малко?
Peter
на 17.08.2006 г.
Vmesto da "preimenuvat" da vzemat da go stegnat tova tepe. Da opraviat detskoto vlak4e, da opraviat pavaja deto vodi do gore, malko da go kultivirat. Na varha moje da se napravi niakakv pametnik koito da se vijda ot dale4- neshto podobno na Isus v Rio De Janeiro, naprimer.
Румяна Богданова
на 17.08.2006 г.
Всяка една държава има своите герои, които трябва да почита и уважава. Идеята да се слагат паметници е много добра,защото днес, като че ли малко забравяме за националните ни герои. Но те трябва да се сложат на място, видно за всички и трябва да се поставят тогава, когато наистина това действие ще бъде продиктувано от чисти патриотически подбуди, а не заради наближаващите президентски избори, както е в този случай. А колкото до преименуването на Младежкия хълм, смятам, че е абсолютно безсмислено, защото това е името, с което всеки го познава. То носи в себе си своята история. И БСП не са хората, които ще променят тази история. Колкото и да им се иска.
Анонимен
на 17.08.2006 г.
Светла им памет на Възрожденците. Всички ги помним и уважаваме. Защо само не разбирам трябва да се сменя името на хълма? Популизъм ли е или малоумство. Този хълм и парка е станал такъв с труда на младежи и ученици. От сметище и кариера е превърнат в разкошен парк. Жащо да не уважим техния труд, на младежите, и да запазим името. Или може би като застаряваща нация "младеж" е мръсна дума?
Анонимен
на 17.08.2006 г.
kogato vsi4ko e nared moje i da se pomisli za pametnici.No v BG trqbva da e naobratno razbira se-pyrvo pametnicite, pyk posle ako ostane ne6to ot toq budjet, no to taka stava 4e ni6to ne otiva tam kydeto trqbva.EI ostavete gi tiq pametnici,ni6to ne e nared
Анонимен
на 17.08.2006 г.
razbira se 4e e golqma glupost tova,nie nqma da jiveem samo sys spomenite ot minaloto,v koi vek jiveem? Za togava moje da sa napravili ne6to-da syglasna sym, no az ot kak se pomnq kakvo hubavo e napraveno za taq dyjava,ima kyde kyde po vajni ne6ta,polojenieto e tolkova zle 4e edva li tova sme uprqli sega. towa preimenuvane edva li tolkova 6te pomogne
смешно
на 17.08.2006 г.
Ти, който си най-интелигентния/та и съдиш. Голяма глупост е да има такива паметници някъде си горе на хълма - ти колко често се качваш там? Колко пъти ще занесеш цветя там? Паметници на тези българи има из цял Пловдив. Аман от ревльовци и превъзбудени патриоти, които само гледат да изявят глупостта си заклеймявайки другите.
Анонимен
на 17.08.2006 г.
Да голяма глупост ли е да има паметници на хора които са направили нещо за България,или какво за вас по - добре да сложат паметник на идола ви Азис???БАс държа,че не незнаете нищо за горе посочените имена!!!Аман от простащина!
lady
на 17.08.2006 г.
Градът ни е потънал в мръсотия, а те се занимават с глупости. Защо не го преименуват в хълм на глупостта и да сложат там своите бюстове.
пловдивчанин
на 17.08.2006 г.
Защо се занимавате с глупости? Какво лошо има да е Младежки хълм? Всички така го знаем - стига сте имитирали дейност.
Rossi
на 17.08.2006 г.
do tam li uprqhme do preimenuwaneto....6tot vsi4ko drugo ni e nared,EI HORA ZEMETE SE V RYCE!!
Анонимен
на 17.08.2006 г.
браво,може и без преименуване,ама нали пак трябва да политизирате,иначе идеята е чудесна
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!