Пловдивчанка се свърза с редакцията на
Plovdiv24.bg, за да разкаже за прблемите, свързани с градския транспорт в Пловдив, на които е станала свидетел. Става въпрос за автобус 1. Ето нейния разказ:
Много пъти ми се е налагало от центъра да се прибирам до "Кючука" с последен курс на единицата, като се качвам обикновено от спирката на тунела. И почти всеки път ставам свидетел на грозни сцени между шофьор, кондуктор и пътници като последната такава беше преди няколко дни - в курса около 21 часа. Жена на средна възраст разговаряше по телефона съвсем нормално, при което изведнъж шофьорът спря целия рейс, обърна се и започна да крещи "не искам да Ви слушам разговора, ако бях на Ваше място, щях да ида на 50 метра от рейса да говоря" и при отговора на жената, че разговорът е спешен, същият шофьор с още по-остър тон заяви: "Ма аз не Ви питам какво е, затова сме на тоя хал". При което пътничката съвсем си изпусна нервите и се развика, че разговорът е СПЕШЕН. Намеси се още една жена от пътуващите, която видимо се притесни за състоянието на шофьора след виковете, а говорещата по телефона кресна "я ти не се обаждай", без дори да се обърне. И за капак кондукторката, вече пред истерия: "МОЛЯ, ЗНАЧИ ВИЕ МОЖЕ ДА КРЕЩИТЕ, А НИЕ НЕ"? Дори помислих, че може да си налетят на бой. И друг път съм ставала свидетел как кондуктор крещи по пътници за маловажни неща, които иначе биха подминали. Да не говорим, че ако им дадеш пари за билет на по-дребни монети, може да последва нечуван скандал вместо "приятна вечер". Сигналът ми е с цел да покажа, че е невъзможно да запазиш усмивка и вежливо човешко отношение след 15-часови смени, които така или иначе са в разрез с кодекса на труда и трябва да се помисли в тази посока. Благодаря!Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.