Пловдивчанка обвини мебелен магазин за объркана поръчка! Каква е истината?

Автор: Адриана Георгиева
Коментари (6)
15:20 / 20.10.2019
25243
За объркана поръчка от мебелна борса "Никеа“ сигнализира клиентка. Холовият диван бил изработен с грешен ъгъл. 4 месеца жената чакала нов диван, но от мебелния магазин не отговаряли. Това лично сигнализира в Plovdiv24.bg потърпевшата Радосвета Пачева.

На 12 юли на Радосвета бил доставен холов ъгъл "Карина“ от служителите на Мебелна борса "Никеа“. За новата придобивка тя и семейството й заплатили 1400 лева. Когато разопаковали дивана, обаче с ужас разбрали, че той е с грешен ъгъл и не пасва на стаята им.

"Веднага посетихме магазина, където се срещнахме с нов продавач-консултант. Той ни посъветва да опаковаме отново холовия ъгъл и, че ще пусне нова поръчка и на следващия ден ще дойдат да си приберат "сбъркания" ъгъл“ разказа жената.

През октомври от "Никеа“ все още не са прибрали обърканата мебел и не са доставили новата. Радосвета е възмутена, ежедневно звъни в магазина, праща мейли и прави лични посещения. Всеки път й казвали, че шефът отсъствал, а на обажданията й изобщо не отговаряли. Дамата била пред нервен срив и търси съдействие за решаване на проблема.

"Радосвета сама е нарисувала как трябва да й стой дивана. Ние сме пуснали поръчка към производител с ляв ъгъл, какъвто тя си е поръчала“ коментира представителка на "Никеа“ пред репортер на Plovdiv24.bg. Така се оказва, че грешката не е в производителя, а клиентката сама си е объркала поръчката. Сега от мебелната борса правят втори, без да знаят какво ще правят другия.

"Ние не сме длъжни да й издължаваме нищо! Този диван сме го пуснали като рекламация, но при нас рекламация няма. Крайно обидно е това, което тя прави в момента, защото ние сме се ангажирали да й свършим лична услуга“ обясни още служителката на "Никеа“.

Виж коментарите (6)

Още по темата (6):
31.03.2021 Разследване: Какво се случва с мебелната борса, станала известна в Пловдив с измамите си?
07.03.2020 Пловдивчанка не можа да повярва в какъв филм я вкараха от "Никеа"!
07.11.2019 Читателка: Шефът на "Никеа" реагира светкавично
05.11.2019 Нов сигнал за неизпълнена поръчка от мебелна борса "Никеа"
01.11.2019 Шефът на мебелна борса "Никеа" се извини за скандала
31.10.2019 Заплашват репортер на Plovdiv24.bg и клиент след разкрития за нередности в мебелна борса "Никеа"
Още новини от Новини от Пловдив:
Производители бесни: Нямат ли срам? Купуват марулята от борсата з...
Наглеци и некадърници
Сигнал: Това истина ли е?
Скандалът в БСП Пловдив-област се разраства, намекнаха за еднолич...
Румънци продадоха на двойка от Пловдив този пръстен! В заложна къ...
Спомени от чернобилския дъжд в Пловдив: Двама приятели починаха, ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).