Пловдивчанка обвини мебелен магазин за объркана поръчка! Каква е истината?
За объркана поръчка от мебелна борса "Никеа“ сигнализира клиентка. Холовият диван бил изработен с грешен ъгъл. 4 месеца жената чакала нов диван, но от мебелния магазин не отговаряли. Това лично сигнализира в Plovdiv24.bg потърпевшата Радосвета Пачева.
На 12 юли на Радосвета бил доставен холов ъгъл "Карина“ от служителите на Мебелна борса "Никеа“. За новата придобивка тя и семейството й заплатили 1400 лева. Когато разопаковали дивана, обаче с ужас разбрали, че той е с грешен ъгъл и не пасва на стаята им.
"Веднага посетихме магазина, където се срещнахме с нов продавач-консултант. Той ни посъветва да опаковаме отново холовия ъгъл и, че ще пусне нова поръчка и на следващия ден ще дойдат да си приберат "сбъркания" ъгъл“ разказа жената.
През октомври от "Никеа“ все още не са прибрали обърканата мебел и не са доставили новата. Радосвета е възмутена, ежедневно звъни в магазина, праща мейли и прави лични посещения. Всеки път й казвали, че шефът отсъствал, а на обажданията й изобщо не отговаряли. Дамата била пред нервен срив и търси съдействие за решаване на проблема.
"Радосвета сама е нарисувала как трябва да й стой дивана. Ние сме пуснали поръчка към производител с ляв ъгъл, какъвто тя си е поръчала“ коментира представителка на "Никеа“ пред репортер на Plovdiv24.bg. Така се оказва, че грешката не е в производителя, а клиентката сама си е объркала поръчката. Сега от мебелната борса правят втори, без да знаят какво ще правят другия.
"Ние не сме длъжни да й издължаваме нищо! Този диван сме го пуснали като рекламация, но при нас рекламация няма. Крайно обидно е това, което тя прави в момента, защото ние сме се ангажирали да й свършим лична услуга“ обясни още служителката на "Никеа“.