Пловдивчанка даде много пари за iPhone 13 на сина си, но после се ядоса

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (12)
09:02 / 11.05.2024
6192
Пловдивчанка се възмути от отношението, което има магазин за техника в Пловдив към клиентите си и цялостната политика на обслужването им, видя Plovdiv24.bg във Фейсбук групата "Забелязано в Пловдив - Seen in Plovdiv". Публикуваме мнението на жената без редакторска намеса:

"Реших да взема на сина ми iPhone 13, на изплащане на 6 вноски, без лихви.

Към 4-тия месец детето почна да се оплаква, че телефонът зацикля на филмчета в "Ютюб" и не върви както трябва. И преди се беше оплаквал, но постепенно повдигах плана му на мобилни данни, така че беше вече стигнал безкрайни данни и нямаше как да е от връзката. Отидохме при оператора и те казаха,че проблемът не е от тях, а от апарата .Отиваме в "Емаг" - след като ни връщаха няколко пъти при оператора и ни загубиха няколко дена, съгласиха се да го пратят на сервиз. Сервизът бил в Румъния, пък от там го плащали в Чехия и т.н.

Викам им: "Не ме интересува къде ви е сервизът. Дайте ми за 1500 лв нещо, което да работи - това не са малко пари". Хън,мън - пратиха го.

След 16 дена този телефон се връща. Становището в бележката: Направен е ъпгрейд на софтуера. Добре - гледам - поне горе на дисплея се е появила информацията, колко G антена и други символи, защото и тях ги нямаше.

Но у нас малкият пак го пробва - пак върти на филмчета и зацикля. След един ден пак им го връщам за поправка и пак го изпращат на сервиз. И им казвам: "Не ми губете времето. Просто ми дайте работещ телефон или ми върнете парите."

Не можело!!? Значи да вземат 1500 лева могат, но нищо в замяна не могат да дадат.

Питам ги: "Ако пак не го поправите, какво следва?"

Седи един там и чупи ръце.

Вчера получих съобщение, че телефонаът се е върнал от поправка и становището е, че сервизът не е установил проблем. Какво да правя? Какво бихте ме посъветвали?"

Потребителите на мрежата веднага започнаха да коментират дадената ситуация:

"Не си купувайте телефони по-умни от вас, за да не задавате глупави въпроси."

"1. Няма значение колко интернет има синът Ви, дали е 5GB или безкраен, важно е на каква скорост е.

2. Мога да гарантирам, че това не е проблем от телефона, няма с какво да има проблем, за да му “зациклят клиповете", ако имаше проблем с антената, то нямаше да може и да говори по него.

3. Не знам какво очаквате от служителите, като им кажете “зациклят му клипчетата", да ви дадът нов? Несериозно е.

4. Дали е купен от Емаг, Техномаркет и т.н., проблемът ви е несериозен и е едно от двете неща - или се получава, така че в стаята му няма хубав обхват, или интернет доставчикът има проблем"

"Дефектна стока навсякъде може да се срещне. Много продукти имаме закупени от "Емаг", не е имало проблем. Доколкото съм запозната, трябва три пъти да влезе в сервиз за един и същ проблем, за да стане дума за връщане на пари."

"Защита на потребителите. Жалба"

Виж коментарите (12)
Още новини от Новини от Пловдив:
Пловдивчанин за автобус на градския транспорт: Имах чувството, че...
Възрастна жена просълзи пловдивчани
Развръзка с пазара в пловдивския квартал "Столипиново"
Важно за пътуващите с влак от и за Пловдив
Безплатни изследвания днес в Пловдив
Препродажбата на билети продължава


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).