Пловдивчанка даде много пари за iPhone 13 на сина си, но после се ядоса
Пловдивчанка се възмути от отношението, което има магазин за техника в Пловдив към клиентите си и цялостната политика на обслужването им, видя Plovdiv24.bg във Фейсбук групата "Забелязано в Пловдив - Seen in Plovdiv". Публикуваме мнението на жената без редакторска намеса:
"Реших да взема на сина ми iPhone 13, на изплащане на 6 вноски, без лихви.
Към 4-тия месец детето почна да се оплаква, че телефонът зацикля на филмчета в "Ютюб" и не върви както трябва. И преди се беше оплаквал, но постепенно повдигах плана му на мобилни данни, така че беше вече стигнал безкрайни данни и нямаше как да е от връзката. Отидохме при оператора и те казаха,че проблемът не е от тях, а от апарата .Отиваме в "Емаг" - след като ни връщаха няколко пъти при оператора и ни загубиха няколко дена, съгласиха се да го пратят на сервиз. Сервизът бил в Румъния, пък от там го плащали в Чехия и т.н.
Викам им: "Не ме интересува къде ви е сервизът. Дайте ми за 1500 лв нещо, което да работи - това не са малко пари". Хън,мън - пратиха го.
След 16 дена този телефон се връща. Становището в бележката: Направен е ъпгрейд на софтуера. Добре - гледам - поне горе на дисплея се е появила информацията, колко G антена и други символи, защото и тях ги нямаше.
Но у нас малкият пак го пробва - пак върти на филмчета и зацикля. След един ден пак им го връщам за поправка и пак го изпращат на сервиз. И им казвам: "Не ми губете времето. Просто ми дайте работещ телефон или ми върнете парите."
Не можело!!? Значи да вземат 1500 лева могат, но нищо в замяна не могат да дадат.
Питам ги: "Ако пак не го поправите, какво следва?"
Седи един там и чупи ръце.
Вчера получих съобщение, че телефонаът се е върнал от поправка и становището е, че сервизът не е установил проблем. Какво да правя? Какво бихте ме посъветвали?"
Потребителите на мрежата веднага започнаха да коментират дадената ситуация:
"Не си купувайте телефони по-умни от вас, за да не задавате глупави въпроси."
"1. Няма значение колко интернет има синът Ви, дали е 5GB или безкраен, важно е на каква скорост е.
2. Мога да гарантирам, че това не е проблем от телефона, няма с какво да има проблем, за да му “зациклят клиповете", ако имаше проблем с антената, то нямаше да може и да говори по него.
3. Не знам какво очаквате от служителите, като им кажете “зациклят му клипчетата", да ви дадът нов? Несериозно е.
4. Дали е купен от Емаг, Техномаркет и т.н., проблемът ви е несериозен и е едно от двете неща - или се получава, така че в стаята му няма хубав обхват, или интернет доставчикът има проблем"
"Дефектна стока навсякъде може да се срещне. Много продукти имаме закупени от "Емаг", не е имало проблем. Доколкото съм запозната, трябва три пъти да влезе в сервиз за един и същ проблем, за да стане дума за връщане на пари."
"Защита на потребителите. Жалба"