Пловдив стартира рекламна кампания за най-голямото туристическо изложение в света
Общинско предприятие "Туризъм" стартира пакет от публикации, рекламиращи Пловдив преди и по време на най-голямото международно туристическо изложение в света - WTM в Лондон, което ще се проведе в периода 6-8 ноември 2017 г. Рекламната кампания включва една страница анонс за града месец преди изложението, една страница в официалния каталог по време на изложението и профилно представяне на дестинацията с линк към официалния сайт за туризъм на община Пловдив www.visitplovdiv.com на електронната страница на WTM.
Първата статия е озаглавена "Една година по пътя на Пловдив към Европейска столица на културата 2019!". Акцент в нея са най-новите забележителности и приспособяването им към културния живот на града, както и тези, които предстои да бъдат отворени за посетители - кварталът на творческите индустрии "Капана", улицата на занаятите, къща "Клианти", Природонаучният музей, Малкатата базилика, Голямата раннохристиянска епископска базилика, археологическият комплекс Небет тепе, Античният форумен комплекс, Пеещите фонтани, парк "Отдих и култура", Гребната база, стотиците събития от културния календар на града, велоалеите и спортните площадки.
Снимковият материал е специално подбран за статията и следва тенденцията да се представя младежкото настроение на фона на древния Пловдив. И през тази година, традиционно Община Пловдив ще участва със свой щанд в рамките на общия щанд на страната ни на изложението, като ОП "Туризъм" вече е подготвило концепцията си за представяне на града. Тя включва конкретни предложения към туроператорите, обединяващи разнообразни и интересни елементи от туристическия продукт на Пловдив.