Някой дръпна много пари от картата на клиент, от банката мълчат

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (5)
07:36 / 11.08.2022
105765
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да съобщи за проблем. Ето какво ни разказа пловдивчанинът:

Здравейте. Имам следния казус:

Притежавам кредитна карта в "Пощенска банка". В събота от сметката ми изчезна значителна сума пари, около 850 лева. Два дни подред комуникирам по телефона с техни служители, които ме уверяват, че проблемът ми ще бъде разрешен в рамките на деня.

Въпросните служители, виждайки движението по сметката ми, са съгласни с мен, че наличността ми определено не трябва да е тази, която е към момента. Във вторник вечерта, след поредното ми телефонно обаждане, тяхна служителка ми отговори, че не съм единственият им клиент с подобен проблем и че се борят с проблема.

Аз не съм получил от банката обратна връзка досега, на сайта им няма никакъв бюлетин или каквато и да е информация по въпроса. Считам, че една сериозна банка като "Пощенска банка" би трябвало при такива проблеми да излезе с някаква информация по въпроса.

Надявам се вие, като медия да успеете да дадете гласност на проблема. Благодаря, поздрави на целия ви екип.

Виж коментарите (5)
Още новини от Новини от Пловдив:
Сигнал: Това истина ли е?
Скандалът в БСП Пловдив-област се разраства, намекнаха за еднолич...
Румънци продадоха на двойка от Пловдив този пръстен! В заложна къ...
Спомени от чернобилския дъжд в Пловдив: Двама приятели починаха, ...
Абитуриенти от Пловдив "подариха" рози на покойната си любима учи...
За първи път в Източна Европа и на кирилица: Когато в Пловдив зап...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).