"Кауфланд" отново разочарова свой клиент

Автор: Васил Динев
Коментари (14)
10:54 / 08.12.2017
62095
Клиент на "Кауфланд" остана крайно разочарован от онова, което му се случи тази сутрин в магазин от известната верига. От думите му за Plovdiv24.bg става ясно, че след закупуване на сушени сливи е установил, че срокът им на годност всъщност е до 27 септември 2017 година. Покупката е направена от търговския обект на улица "Брезовско шосе" в Пловдив.

Виж коментарите (14)

Още по темата (62):
06.01.2024 Пловдивчанка след пазаруване в "Кауфланд": Не се стискам за тези 25 ст., но не разбирам тяхната политика
13.04.2023 Kaufland официално представи новите машини - пъхате и получавате пари!
17.03.2023 Kaufland с официална информация за заплати и осигуровки, сумите са огромни
10.07.2022 Интересна промоция в "Кауфланд"
27.06.2022 "Кауфланд" върна пари на клиент след тяхна грешка
12.05.2022 Kaufland представи "Kaufland Card"
Още новини от Новини от Пловдив:
Опасен елемент притесни пловдивчанин
Честват 50 години от създаването на отделението по диализно лечен...
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).