"Кауфланд" отново разочарова свой клиент

Автор: Васил Динев
Коментари (14)
10:54 / 08.12.2017
63426
Клиент на "Кауфланд" остана крайно разочарован от онова, което му се случи тази сутрин в магазин от известната верига. От думите му за Plovdiv24.bg става ясно, че след закупуване на сушени сливи е установил, че срокът им на годност всъщност е до 27 септември 2017 година. Покупката е направена от търговския обект на улица "Брезовско шосе" в Пловдив.

Виж коментарите (14)

Още по темата (63):
29.04.2024 Вижте с какви заплати в бруто "Кауфланд" примамва служители
06.01.2024 Пловдивчанка след пазаруване в "Кауфланд": Не се стискам за тези 25 ст., но не разбирам тяхната политика
13.04.2023 Kaufland официално представи новите машини - пъхате и получавате пари!
17.03.2023 Kaufland с официална информация за заплати и осигуровки, сумите са огромни
10.07.2022 Интересна промоция в "Кауфланд"
27.06.2022 "Кауфланд" върна пари на клиент след тяхна грешка
Още новини от Новини от Пловдив:
Скъп джип нагло гази закона в Пловдив на 1 метър от патрулка
Дупка до дупка на много натоварен булевард в Пловдив
Последният светофар при един от изходите на Пловдив вещае големи ...
Пловдивчанин от морето: Стоят като малки черни медузки и като пол...
Филип Гунев: Внушителният арест на шефа на Пловдивската митница е...
Пловдивските таланти на "Арт Войс Център" покориха Националния ко...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).