Има развитие с изчезналите пари от картата на клиент на голяма банка

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
12:27 / 19.08.2022
33251
Съобщение от "Пощенска банка: във връзка с публикация на Plovdiv24.bg:

Уважаеми представители на "Медия груп 24" ООД,

Пишем Ви по повод следния материал във Вашето издание:

"Някой дръпна много пари от картата на клиент, от банката мълчат"

Бихме желали да Ви уведомим, че от страна на "Пощенска банка" веднага бяха предприети стъпки за разрешаването на казуса, в резултат на което той беше решен, а техническият проблем – напълно отстранен.

С клиента беше установена своевременна директна комуникация, в хода на която му бяха поднесени извинения, като той също така беше подробно информиран за причините за възникването на техническата ситуация. 

Изразяваме надежда, че отговорът ни ще намери място във Вашите издания, за да бъдат читателите Ви информирани по предприетите от нас усилия за успешното разрешаване на случая.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Заради непрекъснат тормоз в Пловдив жена предоставя спалнята си н...
Пловдивчанка се възмути от мръсотията в градския транспорт
Водачите на листите на "БСП за България" откриха предизборния си ...
Страхотен кадър показва аристократичен Пловдив отпреди 70 години
Шофьор сътвори поредната глупост заради "Бермудския триъгълник" н...
Пловдивски район се подготвя за сериозни ремонти за 350 000 лева


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).