Съобщение от "Пощенска банка: във връзка с публикация на
Plovdiv24.bg:
Уважаеми представители на "Медия груп 24" ООД,Пишем Ви по повод следния материал във Вашето издание:"Някой дръпна много пари от картата на клиент, от банката мълчат"Бихме желали да Ви уведомим, че от страна на "Пощенска банка" веднага бяха предприети стъпки за разрешаването на казуса, в резултат на което той беше решен, а техническият проблем – напълно отстранен.С клиента беше установена своевременна директна комуникация, в хода на която му бяха поднесени извинения, като той също така беше подробно информиран за причините за възникването на техническата ситуация. Изразяваме надежда, че отговорът ни ще намери място във Вашите издания, за да бъдат читателите Ви информирани по предприетите от нас усилия за успешното разрешаване на случая.