Двама охранители на "Кауфланд" се отнесоха много гадно с клиент на магазина

Автор: Васил Динев
Коментари (7)
09:22 / 18.02.2019
28813
"Добър ден, предоставям Ви сигнал към "Кауфланд" във връзка със ситуация, развила се в събота. В случай, че представлява интерес за редакцията Ви - моля публикувайте го (с или без редакторска намеса). Така започва сигналът на читател на Plovdiv24.bg, изпратен до нашата медия. Ето и цялата история: 

Това е сигналът към "Кауфланд", подаден в неделя сутринта:

"Името ми е Стоян Б. и бих искал да обърна внимание на изключително неприятна ситуация развила се вчера (събота, 16 февруари) в 17:00 часа в магазин Kaufland с адрес "Пещерско шосе" 36 в град Пловдив.

След като направих покупките и ги заплатих, на излизане от магазина бях спрян от охранител, който след бърз опит да се идентифицира с недотам представителна (замърсена) служебна карта на фирма "Боду" СОД, ме подкани за проверка в "стаичката“.

Попитах каква е тази стаичка и от какво е провокирана тази проверка, на което не ми беше даден ясен отговор, отново бях подканен да го придружа.

Отказах, като подчертах, че закупените от мен артикули и касовият бон за направените покупки се намират в количката и ако служителят желае, може да извърши каквото проверка иска на място.

В този момент втори служител на "Боду" СОД се присъедини към колегата си и с груб тон, който е недопустим за общуване с краен клиент, обясни (цитирам по памет): "Не се обяснявай. Влизай в стаичката за проверка“.

На въпросния господин обясних, че двамата нямат право да ме задържат, не са посочили причината за тази проверка, оказвам съдействие и ако желаят, мога да проверят касовия бон и направените от мен покупки на място. Казах също, че нямам никакво намерение да бъда воден в някаква стаичка, без да е ясна причината и правото на охранителната фирма за такива действия.

Вторият охранител повиши глас – направи още няколко груби забележки по мой адрес и в последствие двамата служители се отказаха да проведат проверката (за която към този момент още не можаха да дадат ясна причина).

Естествено подадох оплакване към дежурния управител – относно оплакването – управителят не можа да ми даде входящ номер на сигнала.

Моите въпроси към отговорния отдел на магазин Kaufland:

1. Допустимо ли е според Вас отношението на представителите на охранителната фирма в описаната ситуация?

2. Допустимо ли е да бъда подканян за отвеждане в помещение, за последващ обиск от представители на охранителна фирма, в случай, че оказвам съдействие – предоставям възможността за извършване на проверката на място?

3. Допустимо ли е представители на охранителната фирма да не носят баджовете за идентификация през цялото време, а да ги представят единствено при проверки?

4. Допустимо ли е да не бъде посочвана конкретната причина за проверка от тяхна страна?

Позволявам си и една препоръка – моля, имайте грижата и инструктирайте представителите на охранителна фирма, че външният вид (конкретно хигиената) на служебната  униформа, баджовете, както и езиковата култура при общуване с клиенти не са без значение. Колкото по-добре успеят да обяснят какво желаят и колкото по-представително изглеждат, толкова по-вероятно е да срещна разбиране в отсрещната страна".

Виж коментарите (7)

Още по темата (63):
29.04.2024 Вижте с какви заплати в бруто "Кауфланд" примамва служители
06.01.2024 Пловдивчанка след пазаруване в "Кауфланд": Не се стискам за тези 25 ст., но не разбирам тяхната политика
13.04.2023 Kaufland официално представи новите машини - пъхате и получавате пари!
17.03.2023 Kaufland с официална информация за заплати и осигуровки, сумите са огромни
10.07.2022 Интересна промоция в "Кауфланд"
27.06.2022 "Кауфланд" върна пари на клиент след тяхна грешка
Още новини от Новини от Пловдив:
Почина големият хуморист Здравко Попов
Кметът на Кричим след тежката катастрофа: В дните преди Възкресен...
Капитана пак отърва кожата
В Брестовица направиха първа копка на нов довеждащ водопровод
Тези са арестуваните за крупната измама в Пловдив
В Пловдив порязаха шофьора на камиона с 400 кг хероин


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).