Денонощен телефон за жалби в район "Северен"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
14:30 / 20.05.2008
1496
Денонощна телефонна линия приема от десетина дни всички сигнали, жалби и оплаквания на гражданите в район „Северен", съобщиха от администрацията. По около десетина ефективни сигнала постъпват на ден на телефон 95 37 15, съобщи зам.-кметът на района Стефан Дедев.

След селекция на обажданията, служители на кметството проверяват на място подадените сигнали и работят за решаването на проблема.

Най-честите оплаквания на жителите от района са свързани с чистотата, дупките по улиците, уличното осветление и благоустрояването на района, поставянето на пейки, облагородяването на градините и зелените площи, каза Дедев. Нека гражданите ни сигнализират за всички нередности своевременно, за да можем да предприемем и адекватни действия, призовават от районната администрация.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Клиент: Преведох пари към собствената си сметка, а банката ми удъ...
Щурo и незабравимо събитие предстои край Пловдив
Обявиха ареста на Георги Георгиев за незаконен
Започнаха изкопни дейности в зелената площ пред "Пълмед", кметств...
Кметът на "Западен" потвърди за ново кръгово и нов светофар на "П...
Под засилена охрана в Пловдив пристигнаха 1 180 500 хартиени бюле...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).