Читателка: Шефът на "Никеа" реагира светкавично

Автор: Диана Бикова
Коментари (2)
09:12 / 07.11.2019
9118
След намесата на Plovdiv24.bg има положително развитие на последния читателски сигнал, който публикувахме. Във вторник съобщихме за оплакване на Светлана Христева от забавена поръчка в мебелна борса "Никеа". Ето какво ни каза вчера г-жа Христева:

"Парите, които бях дала като капаро, още сутринта бяха в банковата ми сметка. Впечатлена съм от бързата реакция на собственика на мебелна борса "Никеа". Впечатлена съм и от момичето, което ни обслужваше, когато правехме поръчката, беше перфектно. Просто, в моя случай имаше някакво нелепо стечение на обстоятелствата, но всичко е добро, когато завърши добре".

Виж коментарите (2)

Още по темата (6):
31.03.2021 Разследване: Какво се случва с мебелната борса, станала известна в Пловдив с измамите си?
07.03.2020 Пловдивчанка не можа да повярва в какъв филм я вкараха от "Никеа"!
05.11.2019 Нов сигнал за неизпълнена поръчка от мебелна борса "Никеа"
01.11.2019 Шефът на мебелна борса "Никеа" се извини за скандала
31.10.2019 Заплашват репортер на Plovdiv24.bg и клиент след разкрития за нередности в мебелна борса "Никеа"
20.10.2019 Пловдивчанка обвини мебелен магазин за объркана поръчка! Каква е истината?
Още новини от Новини от Пловдив:
БСП Пловдив: Социализмът означава безплатно образование и здравео...
Шофьор: Отнемане на книжките на всички, които смятат, че синият е...
Бляскава церемония събра известни особи в Пловдив
ОД МВР Пловдив предприема засилени мерки за сигурност
Пловдив показва на какво е способен
Почина големият хуморист Здравко Попов


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).