Читател се оплаква от пловдивска таксиметрова фирма

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (57)
08:25 / 10.09.2011
10639
За инцидент с такси от фирма "Интер такси" ни сигнализира наш читател. Вижте писмото, получено на редакционната поща на Plovdiv24.bg. 

"Уча в Университетът в Манчестър и наскоро се прибрах в България, за да изкарам лятната си ваканция тук. Реших да организирам ходене до морето на 29 юли с още 2-ма приятели, също от моя квартал. Щяхме да пътуваме с влак в 8:42 сутринта. Обадих се предварително на гореспоменатата фирма за кола от моя адрес до Централна гара в Пловдив. Таксито дойде и аз казах на шофьора, че трябва да изчака 2 минути до идването на последния ни приятел и таксиджията предложи да сложим багажа си в багажника. Сложихме го вътре и той без нищо да казва, включи апарата. Това беше първото ми лошо впечатление. 

След това моя приятел дойде (машината беше навъртяла към 1,30лв ) и се качихме в колата. Казахме на шофьора да кара към Централна гара, защото бързаме много. Той обаче отвърна, че промоцията, която фирмата предлага от точка до точка за 3 лева, ако е до 5 лв дължимата сума, няма да бъде приета, защото той ни бил чакал. Аз прочетох условията на промоцията в колата му и там ясно пишеше, че промоцията не е валидна, ако автомобила спре за престой, но ние дори не бяхме тръгнали, а това че той си включи апарата си беше негов произвол, ние дори не бяхме вътре в нея. 

Попитах го колко е времето за престой дадено от фирмата, в която той работи, за да изчака клиентите си. Той ме погледна заплашително и не ми отговори. Аз отново го попитах, през това време апарата работеше естествено, той се обърна към мен опита се да ми посегне и ме нагруби с псувни и подобни, след което излезна от кола и изхвърли багажа ни на улицата, показа ни среден пръст, напсува ни и си тръгна, благодарение на което ние почти изпуснахме влака си и щяхме да пропуснем чаканата цяла година почивка.
 
Просто съм изумен и обиден. За мен такова поведение е недопустимо!"

Репортер на Plovdiv24.bg се свърза с управителя на фирмата Христо Константинов. Вижте какво каза той, след направената от него вътрешна проверка:

"От разговорът ми с шофьора на колата стана ясно, че след като е прибрал багажа им в таксито, се е решил да пусне и касовия апарат. Във въпросния случай той е чакал трима души. Това означава, че когато има изчакване или регистриран престой, отстъпката не може да се ползва.

Клиентите са заявили на шофьора, че ще чака колкото искат те, а когато той им казал, че ще включи касовия апарат и трябва да платят по него, те са се позовали на промоцията, която фирмата предлага. "Да, няма никакъв проблем, но аз ви чакам вече 15-20 минути", е бил отговорът на шофьора, а те му отвърнали, че няма да му плащат по касов апарат. Тогава таксиметровия водач им е свалил багажа от колата и си е тръгнал.

Въпреки това, ние като фирма се извиняваме на клиентите и ще ги обезпечим с няколко безплатни пътувания от нашата фирма или с някаква награда". 

Чуйте повече в прикачения звуков файл.


Виж коментарите (57)
Още новини от Новини от Пловдив:
Проверяват изба "Дядо Пламен" за фалшив алкохол
Свържете се с най-добрите професионалисти в Пловдив - Представяме...
Починала е пловдивчанката, чиято история разчувства мнозина
Млада двойка не хареса живота в Пловдив, осъществиха мечтата си з...
5 места в Пловдив без вода
1/4 от "Рогошко шосе" е почти готова, за повече няма пари


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).