Проблемът е следният - за втори път закупувам закуска от обекта. Забелязвам как всеки път персоналът борави с пари, след което приготвя храната със същите тези ръце, с които е пипал парите.
Поръчах си тостер, търпеливо изчаках и момента, в който и хлябът, и кашкавалът бяха добре опипани. Направих забележка на служителката, след което тя ме изгони и отказа да ме обслужи. Помолих за минерална вода и отново ме изгони.
Сигналът ми вече е подаден към РЗИ, Данъчна служба и районното кметство.
Апелирам гражданите да подбират обектите, от които да се хранят с цел да пазят здравето си. Прикачени са снимки".
Репортер на сайта се свърза с РЗИ, откъдето увериха, че такъв сигнал при тях в действителност е подаден. Оттам обаче уточниха, че по подобен род казуси отношение трябва да вземе Агенцията по безопасност на храните. Подалият сигнала е уведомен за тази подробност от РЗИ.