"Булсатком" за аварията им в Пловдив: Това са умишлени действия на нелоялна конкуренция

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
14:52 / 28.08.2020
9279
Plovdiv24.bg припомня, че наши читатели се оплакаха, че "Кършияка" е без сигнал от "Булсатком" вече десет дни. Ето и официалното становище от кабелния оператор за аварията.

Техническите екипи на Булсатком работят усилено по възстановяването на услугата на оператора в няколко района на Пловдив, като проблемът е възникнал през последните дни в следствие на умишлени действия на нелоялна конкуренция на територията на Общината. Прекъснатите оптични кабели се заменят с нови и се търси оптимално дългосрочно решение, с което да се осигури високото качество на предлаганите услуги.

Операторът не може да се ангажира с конкретен срок за отстраняване на проблема, тъй като новите кабелите често биват повторно прерязвани, но обяви, че всички засегнати клиенти ще получат компенсация от една месечна такса. В официалния сайт на компанията Булсатком благодари за проявеното търпение и се извини за причиненото неудобство.

Булсатком уведоми съответните компетентни органи за създалата се ситуация и ще окаже пълно съдействие в борбата с нередностите и нелоялната конкуренция.

Виж коментарите (3)
Още новини от Новини от Пловдив:
Районната лекарска колегия: Разтревожени сме от публичния натиск ...
Пловдивчанин реши да сложи край на живота си, не успя
ВиК аварии оставиха голяма част от Пловдив без вода
Лекари от Пловдив се борят за живота на падналото с тротинетка в ...
В Пловдив ще се състои единствен по рода си концерт
Възгласи "Убиец" пред дома на доктор Мандев в Пловдив


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).