"Булсатком" за аварията им в Пловдив: Това са умишлени действия на нелоялна конкуренция

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
14:52 / 28.08.2020
8892
Plovdiv24.bg припомня, че наши читатели се оплакаха, че "Кършияка" е без сигнал от "Булсатком" вече десет дни. Ето и официалното становище от кабелния оператор за аварията.

Техническите екипи на Булсатком работят усилено по възстановяването на услугата на оператора в няколко района на Пловдив, като проблемът е възникнал през последните дни в следствие на умишлени действия на нелоялна конкуренция на територията на Общината. Прекъснатите оптични кабели се заменят с нови и се търси оптимално дългосрочно решение, с което да се осигури високото качество на предлаганите услуги.

Операторът не може да се ангажира с конкретен срок за отстраняване на проблема, тъй като новите кабелите често биват повторно прерязвани, но обяви, че всички засегнати клиенти ще получат компенсация от една месечна такса. В официалния сайт на компанията Булсатком благодари за проявеното търпение и се извини за причиненото неудобство.

Булсатком уведоми съответните компетентни органи за създалата се ситуация и ще окаже пълно съдействие в борбата с нередностите и нелоялната конкуренция.

Виж коментарите (3)
Още новини от Новини от Пловдив:
Тежко е състоянието на момченцето, което пострада при взрив на га...
255 жилищни, 3 административни и 102 други сгради са започнали да...
Дете е прието в болница в Пловдив с опасност за живота
Нагли циганчета стъжниха живота на пловдивчанка пред КАТ
Бивш общинар: Какво пречи Пловдив да е като Монпелие и да има без...
Пловдивчанка: Такива комплексари със спортни екипи и бръснати гла...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).